remington Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag behöver hitta bilen Remington för det är sista bilen för mig på listan i San Fierro vilket gäng har den för jag har läst att det är en gäng bil hjälp mig för jag vill hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vid foten av mount chiliad finns den ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag behöver hitta bilen Remington för det är sista bilen för mig på listan i San Fierro vilket gäng har den för jag har läst att det är en gäng bil hjälp mig för jag vill hitta den. Den brukar finnas vid Unity Station i LS också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
remington Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Tusen tack ska kolla när jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Ute på landet och vid Ganton brukar jag hitta den! Remington är den bästa bilen på hela spelet. Redigerad 1 mars, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Gamefaqs har en bra guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 OT: Så du joinade forumet bara för att fråga denna frågan? du heter ju Remington! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ute på landet och vid Ganton brukar jag hitta den! Remington är den bästa bilen på hela spelet. Absolut bäst! har byggt upp min till en lowrider! (skumpar förbi i låg hastighet...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Men remington finns lite överallt bara man letar den är ju typ lättast att hitta LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Den åker omkring i GS-området och i Angel Pine iblan väldigt sällan vill jag säga, men ser du en, så kan du räkna med flera *EDIT* Remington är den bästa bilen på hela spelet. håller med till 100%, den är asball, och ännu ballare när man uppgr. den! Redigerad 6 mars, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 OT: Så du joinade forumet bara för att fråga denna frågan? du heter ju Remington! Joinade inte du forumet bara för och fråga nånting? Varför har man annars ett forum?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Absolut bäst! har byggt upp min till en lowrider! (skumpar förbi i låg hastighet...) Den är så jävla skön att modda! En remington med blåa flames och hydralics + en dödskalle på grillen är ju det finaste man kan ha Sen lite nitro så går den fortare fast det behövs inte för remingtonen går så jävla fort iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts