Topp3 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Morrn. Jag har dragits med ett problem ett tag nu, nämligen att jag inte vet vad jag har för gitarr. Jag vet att det är en Ibanez, modell Les Paul och Japan-tillverkad, men den måste ju ha ett modellnamn. Eller heter det Ibanez Les Paul? Någon som vet vad den heter? Drar med några bilder som kanske underlättar. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/gura1.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/gura2.jpg Ibanez Custom dåva. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/gura3.jpg Made in Japan http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/gura4.jpg Crafton Garanti 376 Ibanez Hilfe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ingen aning. Det är nästan så jag varnar dig för det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Köpte du den ny eller begagnad? Skulle tro att den heter något Les paul copia eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Köpte du den ny eller begagnad? Skulle tro att den heter något Les paul copia eller något sånt. Den är begagnad, fick den i julklapp. Men kan den heta Ibanez Les Paul? Har inte Gibson rättighet på det namnet? Minns att de blev rätt förbannade när ESP använde deras Explorer-design. Redigerad 3 mars, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Det är nästan så jag varnar dig för det där! Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Varför då? Tänk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Tänk! Hmm, för att han inte hade ett svar på frågan? Att varna någon för det där... det är väl lite ur gränsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Hmm, för att han inte hade ett svar på frågan? Att varna någon för det där... det är väl lite ur gränsen? Tråden var 4 dagar gammal. Att dra upp den för att säga "ingen aning" är helt klart på gränsen till att vara värt en varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Tråden var 4 dagar gammal. Att dra upp den för att säga "ingen aning" är helt klart på gränsen till att vara värt en varning! Ah, såg ej det där... Men han kanske var schysst nog att "refresha" topicen... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) (en stor bokstav. Rätta till detta.) tror den heter just "les paul" om jag inte är helt ute å cyklar så hade ibanez det ganska hett om öronen under 70 talet för att dem kopierade gibsonguror Redigerad 3 mars, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Den är begagnad, fick den i julklapp. Men kan den heta Ibanez Les Paul? Har inte Gibson rättighet på det namnet? Minns att de blev rätt förbannade när ESP använde deras Explorer-design. Min heter ju Stratocaster kopia... EDIT Frågade en kompis han svarade såhär: ₪۩۞۩₪ | Krutskallen | ₪۩۞۩₪ | Aqualung säger: den heter troligen inte les paul ₪۩۞۩₪ | Krutskallen | ₪۩۞۩₪ | Aqualung säger: utan det är nog bara en ibanez custom eller nåt ... ₪۩۞۩₪ | Krutskallen | ₪۩۞۩₪ | Aqualung säger: så det är möjligt att den inte har något namn alls ₪۩۞۩₪ | Krutskallen | ₪۩۞۩₪ | Aqualung säger: men jag är inte säker Redigerad 3 mars, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ah, okej. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts