Martin-123 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vad är di rekord om man räknar lb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Kommer inte ihåg Oftopic: Avatar bilden ska inte vara mer än 50kb din är 600kb du får nog byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Kommer inte ihåg Oftopic: Avatar bilden ska inte vara mer än 50kb din är 600kb du får nog byta Offtopic: men det går väll inte ens att slänga upp en avatar som är för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Offtopic: men det går väll inte ens att slänga upp en avatar som är för stor? Jo, bara det att den blir en "aning" förminskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Offtopic: men det går väll inte ens att slänga upp en avatar som är för stor? Offtopic: Tydligen Men jag minns inte... Var ett tag sedan jag spelade det. Tror tillomed jag har avinsalerat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Kanske lite offtopic men orka göra en helt ny topic för detta! Jag laddade ner demot nyss, någon som vill lira? Jag kan hosta i värsta fall! Demot finns att ladda nerhär! . För övrigt så verkar banan man får med vara jätte stor ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vad är det för systemkrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vad är det för systemkrav? : Minimum Requirements: Windows® 98/2000/Me/XP Pentium III 700 MHz or higher (or equivalent) 128 MB RAM 200 MB Free Hard Drive Space 8X Speed or higher 32 MB graphics card DirectX 9.0 compatible sound card Recommended Requirements: Pentium 4 1.2 Ghz 256 MB RAM 750 MB 64 MB graphics card Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Offtopic: men det går väll inte ens att slänga upp en avatar som är för stor? Men läs FAQ'n eller fråga en admin då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Lägger upp en server för demot! Name: GTASAJTEN pass: gta_sajten(hoppas den funkar!) Det är säkert laggit för mitt internet är inte det snabbaste men men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Lägger upp en server för demot! Name: GTASAJTEN pass: gta_sajten(hoppas den funkar!) Det är säkert laggit för mitt internet är inte det snabbaste men men.... Det är inte alltför kul att spela det online eller lan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Det är inte alltför kul att spela det online eller lan... Okey, vad går det ut på när man lirar online? *EDIT* Dödade en ekorre *ÄdiTe* Server nere.... Säg till om någon vill spela! Redigerad 1 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Okey, vad går det ut på när man lirar online? *EDIT* Dödade en ekorre *ÄdiTe* Server nere.... Säg till om någon vill spela! Fan va taskigt, skjöt du ekorren? Man ska springa omkring typ 2-3 pers och jaga jävlarna med pilbåge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Fan va taskigt, skjöt du ekorren? Man ska springa omkring typ 2-3 pers och jaga jävlarna med pilbåge! Hahah Ingen som vill spela demot med mig? :'( *adite* Det är lite små läskigt när det blir mörkt... Redigerad 2 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Bläh, har inte demot, har bara hela! Har en del andra såna där jaktspel också... Redigerad 2 mars, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Zlipp vi kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Edit: Har demot nu! Är det ingen mer som ska vara med och spela? Redigerad 2 mars, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts