knasn00b Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tja!... Jag har ett filmklipp jag vill ta bort.... Men när jag flyttar den till paperskorgen står detta: du kan inte ta bort Shrek 2! Den används av ett annat program eller en annan person. Avsluta alla program som kan tänkas använda filen och försök igen. Nån som har nåt tips om hur jag kan ta bort denna film? BTW: Jag är den enda personen som e inloggad, och jag HAR stängt av alla program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tja!... Jag har ett filmklipp jag vill ta bort.... Men när jag flyttar den till paperskorgen står detta: du kan inte ta bort Shrek 2! Den används av ett annat program eller en annan person. Avsluta alla program som kan tänkas använda filen och försök igen. Nån som har nåt tips om hur jag kan ta bort denna film? BTW: Jag är den enda personen som e inloggad, och jag HAR stängt av alla program! Jag har också många filmer som är sådär, ibland funkar det gneom att starta om datorn men ibland funkar inte det och då behöver jag också hjälp haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ha inte filen öppnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ha inte filen öppnad... Men det är just det som är problemet... den är ju inte öppnad i något program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men det är just det som är problemet... den är ju inte öppnad i något program! Har ni sånt så man loggar in ? Isf kan nån ha växlat användare och har igång programmet där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Har ni sånt så man loggar in ? Isf kan nån ha växlat användare och har igång programmet där... Jag tror det är fel på min filmfil faktiskt! för jag har tagit bort och installerat om alla film program men det går ändå itne att ta bort.. då får dne väll ligga där tills nästa formatering typ haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Starta om i felsäkertläge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Hände mig en gång med en film jag spelat in med Fraps jag startade den bara med winamp sedan kunde jag slänga den... (jag tog bort den från spelningslistan också). Om ni frågar mig tror jag inte det är Shrek 2 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ta bort mappen filmen ligger i, funkar jämt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ta bort mappen filmen ligger i, funkar jämt för mig. Funkar inte ens att ta bort mappen den ligger i haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Det är nått shit med att xp förhandsgranskar filmerna, kör denna fixen för att lösa problemetxp_avifix.inf Redigerad 1 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Om ni frågar mig tror jag inte det är Shrek 2 . Hahaha... lol.. aegd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Om man har laddat den olagligt på nån sida så sparas en genväg i nerladdningsprogramet och då måste du ta bort den filen först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Om man har laddat den olagligt på nån sida så sparas en genväg i nerladdningsprogramet och då måste du ta bort den filen först... Okej... tror det löste sej nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts