Hotring Racer Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag hittar inte dom sista bilarna på listan. Det fattas typ 5 stycken. bland annat patriot, var kan man hitta den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Patriot hittar du i Easter Basin i San Fierro, det stora området med massa grindar och högt staket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Patriot hittar du i Easter Basin i San Fierro, det stora området med massa grindar och högt staket. Vilket är ett militärområde, så var beredd på att ta bilen och fly. Det står oftast massvis med poliser och skjuter på dig när du byter till patrioten och de skjuter alltid på dig, akta punkan på minst ett däck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Jag hittar inte dom sista bilarna på listan. Det fattas typ 5 stycken. bland annat patriot, var kan man hitta den ? Bla hamnen i SF, där hangarfartyget ligger fast då får du ju 5 stjärnor efter dig. Annars kan du göra uppdraget Up Up and away och ta patrioten som kör ut ur grinden när du ska ta dig in. Redigerad 28 februari, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Det finns en patriot på easter bay chemicals eller vad det nu heter, om du vill slippa stjärnorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Patrioten på Easter bay chemicals är låst, hur får jag upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 På den här sidan finns alla bilar till listan och var de är. Sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Patrioten på Easter bay chemicals är låst, hur får jag upp den? Den var låst för mig också, bara åka ut från området och sen in igen så ska den vara öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Patrioten kan man hita vid parkering platsen vid Easter Bay Chimical's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Är nu inne på andra listan och det fattas en tanker, var hittar jag den, hittar den inte heller på bilkartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Är nu inne på andra listan och det fattas en tanker, var hittar jag den, hittar den inte heller på bilkartan. Ute i öknen brukar det köra omkring lastbilar i överflöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper_88 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Gå in på denna sida: http://www.gta-sanandreas.com/guides/importexport/index.php där har de alla tre listorna och var bilarna finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts