Jump to content

8 track, Blood Bowl, Dirt Track, Kickstart

Azore
 Share

Recommended Posts

8track - Race med vanlig bil i stadion i LS. 10000$ och en monstertruck om du klarar det.

Blood Bowl - Ta checkpoints i en stooor ring, medans andra bilar knuffar på dig som vill ha checkpointen lika mycket som dig.

Dirt Track - Race med Sanchez i LVstadion. Belöning är en Dune har jag för mig.

Kickstart - Åka runt i en Sanchez, medans man plockar checkpoints lite här och var i stadion.

Notera att jag kan ha blandat ihop dirt track, och kickstart.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde nämligen det där då man ska åka runt med dirtbiken och ta checkpoints, tog över 30 poäng och fick lite pengar men ingen Dune utanför, måste man åka in i den röda ringen sist innan det avslutas?

Nä det ska man inte behöva, jag fick 26 poäng första gången jag klara det och då kom "Dune" dit dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som sitter på något tips till 8 Track där man ska tävla med bil runt en bana?

Min bil börjar alltid brinna, finns det inget lagningsplace som det fanns i stadium i vice city?

Ta det lugnt, och försök inte tränga dig i starten. Låt alla köra iväg och ta igen det på raksträckorna.

När jag klarade det (efter många försök.. gruff :P ) så låg jag etta på varv åtta tror jag, med en rykande bil, så jag tog det lugnt och försiktigt. Alltså, när du ligger etta tar du det lugnt. Och det är ingen idé att försöka skjuta sönder dem andra, för någon idiot kom på idén att göra dem skottsäkra. Suck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade det nu :P

Gjorde som du sa, tog det lungt och höll mig sist i starten, när det var fritt fram försökte jag utan skador köra om några bilar, var jag riktigt nära vissa bilar gjorde jag en liten putt så de drog runt 180 grader. På det viset fortsatte jag tills jag låg etta och tog det sedan lungt in i mål :D

Tack för den hjälp jag fick.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor