Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vad får man efter dem fyra events? Vad ska man göra i samtliga av de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) 8track - Race med vanlig bil i stadion i LS. 10000$ och en monstertruck om du klarar det. Blood Bowl - Ta checkpoints i en stooor ring, medans andra bilar knuffar på dig som vill ha checkpointen lika mycket som dig. Dirt Track - Race med Sanchez i LVstadion. Belöning är en Dune har jag för mig. Kickstart - Åka runt i en Sanchez, medans man plockar checkpoints lite här och var i stadion. Notera att jag kan ha blandat ihop dirt track, och kickstart. Redigerad 28 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 När du klarar kickstart så får du dune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag gjorde nämligen det där då man ska åka runt med dirtbiken och ta checkpoints, tog över 30 poäng och fick lite pengar men ingen Dune utanför, måste man åka in i den röda ringen sist innan det avslutas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag gjorde nämligen det där då man ska åka runt med dirtbiken och ta checkpoints, tog över 30 poäng och fick lite pengar men ingen Dune utanför, måste man åka in i den röda ringen sist innan det avslutas? Nä det ska man inte behöva, jag fick 26 poäng första gången jag klara det och då kom "Dune" dit dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Blood Bowl - Är som "Blood Ring" i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Nä det ska man inte behöva, jag fick 26 poäng första gången jag klara det och då kom "Dune" dit dagen efter. Märkte nu att June står utanför, tog visst en liten stund. Vilka dagar var det man kunde göra det andra racet i LV stadium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Märkte nu att June står utanför, tog visst en liten stund. Vilka dagar var det man kunde göra det andra racet i LV stadium? Inte helt säker men tror det var Måndag till Onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Inte helt säker men tror det var Måndag till Onsdag Okej, ska prova med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Jag har för mig att det var Lördag och Söndag Edit: tänkte fel det var Måndag-Onsdag Redigerad 28 februari, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är det någon som sitter på något tips till 8 Track där man ska tävla med bil runt en bana? Min bil börjar alltid brinna, finns det inget lagningsplace som det fanns i stadium i vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är det någon som sitter på något tips till 8 Track där man ska tävla med bil runt en bana? Min bil börjar alltid brinna, finns det inget lagningsplace som det fanns i stadium i vice city? Ta det lugnt, och försök inte tränga dig i starten. Låt alla köra iväg och ta igen det på raksträckorna. När jag klarade det (efter många försök.. gruff ) så låg jag etta på varv åtta tror jag, med en rykande bil, så jag tog det lugnt och försiktigt. Alltså, när du ligger etta tar du det lugnt. Och det är ingen idé att försöka skjuta sönder dem andra, för någon idiot kom på idén att göra dem skottsäkra. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Klarade det nu Gjorde som du sa, tog det lungt och höll mig sist i starten, när det var fritt fram försökte jag utan skador köra om några bilar, var jag riktigt nära vissa bilar gjorde jag en liten putt så de drog runt 180 grader. På det viset fortsatte jag tills jag låg etta och tog det sedan lungt in i mål Tack för den hjälp jag fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Märkte också det när jag hade klarat det (efter mitt 100:e försök) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts