nissebatong Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 (redigerad) Ny på GTA3 (Eller grabben) Hur kommer man över (eller lagar) bron, finns det nåt sätt fusk / patch osv GodJul Redigerad 21 december, 2002 av nissebatong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Du kan flyga över med Rhino genom att använda fusk men jag rekommenderar att du gör uppdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 gör uppdragen, det är inte så många + att det är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nissebatong Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jo det är ju det som är meningen...uppdragen allstå men grabben är 9år och det är ju inte helt lätt, men att vimsa runt lite i stan först är ju kul... Vilka uppdrag ska man genomföra för att fixa bron ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jo det är ju det som är meningen...uppdragen allstå men grabben är 9år och det är ju inte helt lätt, men att vimsa runt lite i stan först är ju kul... Vilka uppdrag ska man genomföra för att fixa bron ? Följ storyn bara, efter sista uppdraget är bron lagad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Följ storyn bara, efter sista uppdraget är bron lagad. man åkte väl båt över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 man åkte väl båt över Ja .. en Reefer tror jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 man åkte väl båt över Om jag inte minns fel är bron redan lagad när man åker över med båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Då minns du fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Ja så fort man hoppar in i en bil så säger dom på nyheterna att bron är lagad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nissebatong Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Båt ??? Hur hittar jag den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Då minns du fel... Då måste det vara så att bron lagas när man kommit över till Staunton Island med Maria och Asuka och fått Mission Complete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 När du klarat Portland och kommer till staunton island.Så åker du till hamnen där finns det båtar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Båt ??? Hur hittar jag den ? du får den i sista uppdraget på portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 När du klarat Portland och kommer till staunton island.Så åker du till hamnen där finns det båtar.... Hamnen.. Inte dom båtarna! Som man kan åka i såklart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jo det är ju det som är meningen...uppdragen allstå men grabben är 9år och det är ju inte helt lätt, men att vimsa runt lite i stan först är ju kul... Vilka uppdrag ska man genomföra för att fixa bron ? Det är 18 års gräns på GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Det är 18 års gräns på GTA III Menar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nissebatong Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Hur ska du då göra...du får väl göra som min grabb...be Pappa om hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 (redigerad) Får din grabb köra spel med 18års gräns?? Redigerad 21 december, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Hur ska du då göra...du får väl göra som min grabb...be Pappa om hjälp vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts