skanela Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Jävlar vad man ska köpa spelert Asså, Vice City var ju grymt, Det här e nog ännu grymmare! Den bilden hade ju oerhört mycket med San Andreas att göra. Redigerad 28 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Öhhhh, håller nog med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jävlar vad man ska köpa spelert Asså, Vice City var ju grymt, Det här e nog ännu grymmare! Det är synd om dig som behöver vänta så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Du kommer inte bli besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Om du inte orkar vänta, så spela det med en kompis. på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 JAG E VÄRDENS STÖRSTA GTA FAN!!!!!!!!! Jag har diggat gTa sedans gTa 1- gTa SA ... Orkade inte vänta på gTa SA till pc så att jag la ner 2000 kr ett ps2 och San andreas spelet bara för att spela det... kan sälja ps2 senare ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts