Patrik Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Finns det något gratis program som kan filma skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja.. men vafan heter de.. hmm Camtasia studio! Men de kostar.. ska finnas en trial dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Finns det något gratis program som kan filma skärmen? Finns ju alltid Fraps, det använder jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Finns ju alltid Fraps, det använder jag iaf Han sa skärmen. Inte spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vadå filma skärmen? fattar 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Satt man spelar in vad man gör på skärmen man kan tillexempel spela in någon när dom visar sig i webcam på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Han sa skärmen. Inte spel. Så du använder inte skärmen när du spelar? (nämen jag förstår vad du menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Satt man spelar in vad man gör på skärmen man kan tillexempel spela in någon när dom visar sig i webcam på msn Då vet ja va du brukar göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts