virre cool Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vad har ni för musiksmak? Skälv lyssnar jag mycket på Progg och punk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vad har ni för musiksmak? Skälv lyssnar jag mycket på Progg och punk. Ursäkta men skulle inte du kunna ta upp det här i Musik och grafik forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=25799&st=0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Du får 3 gissningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Du får 3 gissningar. 1. Töntig 2. Jävla 3. Rapp bitch ey yao musik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag lyssnar helst på rock från sent 60-70-tal. Gillar även electronica och då menar jag inte techno.... Bra band från den tiden: Pink Floyd Kraftwerk Camel Yes Led Zeppelin Beatles Rolling Stones Jean-Michel Jarre Vangelis Nyare bra band: Radiohead Silverbullit Soundtrack of Our Lives (dock inte senaste skivan) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Swing, 80-talspop och Metallica mixat med lite 90-talsgangsterrapp är vad som bjuds på om du skule ta vägarna förbi mig. EDIT: 70-talsrock går inte heller av för hackor. Pink Floyd, Frank Zappa, good shiat. EDIT: Lyssnar även extremt mycket på film-musik, och på senare tid på lustiga alster från The Rocky Horror Picture Show. Ganska underhållande. Redigerad 28 februari, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag är en jävla stor tönt. Jag vet att du är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts