swat Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 nu kommer det psp vs ds vilken kommer ni attt välja playstation pocket eller nintendo ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 För mig kommer det bli båda. Det verkar komma så otroligt många "MÅSTE HA-spel" till båda maskinerna så jag kommer nog köpa båda som det ser ut nu. Men jag kommer vänta, att betala 2500 kr (om nu det är vad den kommer kosta här) för en PSP skulle aldrig falla mig in, men om priset går ner lite på båda maskinrna så blir det ett köp senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vet inte rikigt vilken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 För mig blir det självklart psp som man kan se film och sånt på plus ridge racers och metal gear acid ser skit snygga ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Psp ska jag köpa iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ingen av dem, vet knappt vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 PSP ska jag ha om jag vill ha en bärbar konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Självklart PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Blir troligtvis PSP för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Förmodligen ingen men ifall att jag får för mig att köpa sp blir det en PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vad jag vet så ska jag inte köpa nån av dom, men ifall jag ändå gör det så blir det PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag går mot strömmen och säger antagligen DS så fort det har kommit ett bra flashkort till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) nu kommer det psp vs ds vilken kommer ni attt välja playstation pocket eller nintendo ds .... Den heter Playstation Portable. Vote: PSP <-- På Grund Av att ett GTA spel görs till det. Redigerad 1 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vote: DS as skoj att spela metroid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 playstation pocket Playstation Portable inte pocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Playstation Portable inte pocket. Titta på min näst-senaste post.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 PSP är sjävklart bäst men konsoller är inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) nu kommer det psp vs ds vilken kommer ni attt välja playstation pocket eller nintendo ds Bilden är lite skumm. Antingen är det en fake bild eller så är det en beta version av PSP:n (tror själ på det senaste). Här e en ny bild:: EDIT:: En till:: Redigerad 4 mars, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Om jag köper någon, beror det nog på vilka spel som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts