Stevex Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja tyckte den var lätt , klarade Guld på 30 min . Burn and Lap var bland de lättaste att få Guld på´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Nej, det var ganska enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
woozie_ Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag har inte försökt få guld på all har inte orkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag tyckte allting var lätt förutom den man skulle köra fem varv runt några koner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Svårt att säga jag har inte gjort ett seriöst försök ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag tyckte det var lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag har inte försökt så jätte mycket men den är rätt så svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Måste exakt alla vara guld för att få Hotknife. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Måste exakt alla vara guld för att få Hotknife. Japp, allt måste vara guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Japp, allt måste vara guld. OOOOHHHHHH Ska försöka få alla i guld på min nya sparfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tiden för Guld på "Burn and Lap" är 35 eller mindre och på "City Slicking" 1:40 eller mindre , rätta mig om jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 35 sec på burn and lap?!?! shit! har guld på allt utom den... nån som har nån bra taktik på den eller nåt...nåra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tiden för Guld på "Burn and Lap" är 35 eller mindre och på "City Slicking" 1:40 eller mindre , rätta mig om jag har fel Har hör att det ska vara 37 sek på "Burn and Lap" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Har hör att det ska vara 37 sek på "Burn and Lap" Jag har för mig att jag inte klarade guld på Burn and Lap när jag hade 37 sek, stämmer nog bättre med 35 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 35 sec på burn and lap?!?! shit! har guld på allt utom den... nån som har nån bra taktik på den eller nåt...nåra tips? Ta handbromsen lite tidigare så du kommer tätt mot konerna så går det bra , tycker du det är svårt så öva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts