curry Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 GOD JUL! Vad har ni önskat er? Nåt speciellt eller nåt roligt , skriv här isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 En sån här tråd har väl redan varit uppe? Jag önskar mig en ny dator så klart, som vanligt. Får det aldrig men man måste önska sig nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jag har önskat mig ett Geforce4 MX440 64 mb grafikkort, Half Life Generation, Total GTA, en datormickrofon och en soft air gun fast det sistnämnda har jag inte lyckats övertala mina föräldrar att köpa till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 jag önskar mig ingenting, efter som jag inte kommer få nånting... Vi har slutat med julklappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 jag önskar mig ingenting, efter som jag inte kommer få nånting... Vi har slutat med julklappar Jasså... En i min klass kommer inte heller få några julklappar, han är Jehovas vittne och firar inte jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 soft air gun! min pappa sa att ja skulle få de! JIPPIE! Och ja e 11 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jasså... En i min klass kommer inte heller få några julklappar, han är Jehovas vittne och firar inte jul. hehe jag firar jul bara det att det känns lite onödingt att byta julklappar med varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Ett Armbandsur har jag önskat mig. Och så lite saker till datorn som jag vet att jaginte kommer få.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Ett Armbandsur har jag önskat mig. Och så lite saker till datorn som jag vet att jaginte kommer få.... Önska dig pengar i julklapp och köp RAM-minnet, CD-brännaren eller det du ville ha till datorn... Jag beställde mitt nya grafikkort själv men eftersom det är min julklapp betalar mina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 En Mp5:a i soft air gun.Sen lite prylar till burken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jag önskar mig en Barbie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Ok då får du denna av mig http://www.geekchic.com/barbie.jpg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 jag önskar mig medal of honor: allied assault: spearhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Har du orginal Mohaa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Jag har fått 2 julklappar i förväg!! En ny mobil (3510) och en jacka!! och jag tycker synd om sånna barn som har föräldrar som är med i Jehovas!!! Det är ju föräldrarna som gör så att barnen inte får fira jul och födelsedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Har också fått julklappar! En data och en spel - GRAND TÄFT ÅDÖV 3!!! Besök även denna sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Har du orginal Mohaa då? Jag har det... Och snart MoH:AA:SH... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 me too Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts