c0licab Skrivet 17 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 hitta några mysko grejer när jag kikade igenom menu.txd filen i Rescource Hacker, nämligen menuer för multiplayer spel! det är sant, jag orkar inte lägga upp bilderna här, men det är bara att kolla själv! menu.txd ligger i "C:\Program\Rockstar Games\GTAIII\models'' mappen, och om du öppnar det med Resource Hacker och kollar på nr. 17, 18, 19 eller "Hostgame", "Findgame" och "Connection" som dom oxå heter så ser man fattar man ju bara på titeln att det rör sig om multiplayer! kolla även nr. 9 som är en Game Spy logga med texten: "Powerd by Gamespy" !! hmm... vad tror ni? gömd multiplayer funktion eller är det bara nån på Rockstar som har glömt radera några filer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 I GTA3:PC skulle det egentligen finnas multiplayer(MP) men dom beslutade (delvis av tidsbrist) att lägga ner arbetet. Jag vet att det finns massor rester av MP-kod kvar men dom har väl inte orkat att ta bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 18 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 nää tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 Jag tror ärligt talat inte att dom skulle gömma en sån sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 28 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 hmm hörde att dom skulle släppa ett tilläg till pc så man skulle kunna spela MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 hmm hörde att dom skulle släppa ett tilläg till pc så man skulle kunna spela MP jasså var hörde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 jasså var hörde du det? kolla när han skrev det. Jul 28 2002. han har ju inte varit inne på ett bra tag. så förvänta dig inte något svar!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 sorry att jag inte varit inne jo faktist varit koncentrerad på ett annat spel ett tag men nu är jag tillbacka jo jag fick reda på det genom min kompis som sa att han hade läst det i pc gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts