Jump to content

Vilket parti är du för?

Jacker
 Share

Vänster eller Höger?  

174 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 332
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För dom som är fattiga inte har råd till sjukvård , skola osv.

Skola är alltid gratis p.g.a det är skolplikt i Sverige! Och det är sällan du skadar dig så illa att det kostar dig skjortan att ligga på sjukhus. Och kan det inte vara värt dom där pengarna att få sitt liv räddat?

Var det inte du som inte visste ett skit om politik förens din mamma hadde fyllt dig med vänsterpropaganda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skola är alltid gratis p.g.a det är skolplikt i Sverige! Och det är sällan du skadar dig så illa att det kostar dig skjortan att ligga på sjukhus. Och kan det inte vara värt dom där pengarna att få sitt liv räddat?

Var det inte du som inte visste ett skit om politik förens din mamma hadde fyllt dig med vänsterpropaganda?

Skola kostar pengar, det priset tillkommer på skatten så påstå inte att det är gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja ha en regering med topp3, funnylin, mikolan och mig själv Just don't ask me why..

Nej men dagens regering är inte bra och inte finns det någon bättre heller..

Skulle det kunna bli annat än katastrof? :)

Skola är alltid gratis

...ända tills det började kosta pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm du verkar rätt trög altså.

Klart att det skulle vara värt pengarna fr att rädda mitt liv !

Men dom som inte HAR pengar då? ska dom bara ligga och dö?

Några problem med att min familj är vänster `? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och direkt när man loggar in hit på en tio månaders intervall finns en politiker-topic till hands... -_-

Hade detta varit för ett år sedan hade det varit Vänsterpartiet för hela slanten. Men jag har blivit mer uppgiven vad gäller svensk politik. Jag har fortfarande socilistiska värderingar men tycker inte att något parti representerar på ett bra sätt. Det kommer antagligen bli blankt valet 2006.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och direkt när man loggar in hit på en tio månaders intervall finns en politiker-topic till hands... :blink:

Hade detta varit för ett år sedan hade det varit Vänsterpartiet för hela slanten. Men jag har blivit mer uppgiven vad gäller svensk politik. Jag har fortfarande socilistiska värderingar men tycker inte att något parti representerar på ett bra sätt. Det kommer antagligen bli blankt valet 2006.

Men det är fegt och odemokratiskt att rösta blankt. Det finns väl många fler alternativ att rösta på än partierna som sitter i Rikstan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor