Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 OK, men varför valde de då bort dem igen och valde Socialdemokraterna? För dom fattade att dom inte hade något vett till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 För dom fattade att dom inte hade något vett till slut. Exakt vad tror du anledningen var att dom bara satt en period Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Exakt vad tror du anledningen var att dom bara satt en period För att svenskarna är dumma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Nån av dom gröna partierna. Jag sätter min röst på Moderaterna.det ända jag inte gillar med dom är att dom tänker inte på miljön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 För att svenskarna är dumma? Nej, för att tex majornas stadskassa låg -50 miljoner efter dom hade styrt och innan låg den på + Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Nej, för att tex majornas stadskassa låg -50 miljoner efter dom hade styrt och innan låg den på + Majorna är en liten stads del i gbg va? (bara så ja hänger med) Moderaterna tänker på hur det går för sverige i helhet, med import/export och sånna viktiga grejer för att sverige ska funka, det är lite viktigare än en stadsdel i gbg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) För att folk hade mer vett i skallen på den tiden. Haha att rösta fram den jäveln? Carl Bildt ( :"> ) köpte in en jävla pansardivision och massa flygplan som nu bara har stått och ruttnat och kostat Sverige pengar. Jag vet inte om Sverige som land fungerade bättre då men jag tvivlar, ska fråga nån som vet. Redigerad 3 mars, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Haha att rösta fram den jäveln? Ingvar Karlsson köpte in en jävla pansardivision och massa flygplan som nu bara har stått och ruttnat och kostat Sverige pengar. Jag vet inte om Sverige som land fungerade bättre då men jag tvivlar, ska fråga nån som vet. Ingvar Karlsson var sosse. Det var Carl Bildt som ledde Moderaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Haha att rösta fram den jäveln? Ingvar Karlsson köpte in en jävla pansardivision och massa flygplan som nu bara har stått och ruttnat och kostat Sverige pengar. Jag vet inte om Sverige som land fungerade bättre då men jag tvivlar, ska fråga nån som vet. Han kanske funderade på att kriga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Ingvar Karlsson var sosse. Det var Carl Bildt som ledde Moderaterna. Oopsie, tänkte fel. *Edited. Ceone: Tur som fan att han blev bortröstad då! Redigerad 3 mars, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Haha att rösta fram den jäveln? Carl Bildt (:"> ) köpte in en jävla pansardivision och massa flygplan som nu bara har stått och ruttnat och kostat Sverige pengar. Jag vet inte om Sverige som land fungerade bättre då men jag tvivlar, ska fråga nån som vet. Förmodligen hadde man inga planer på att banta försvaret på den tiden. Och sen är moderaterna för en stark försvarsmakt, till skillnad från vänstern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Förmodligen hadde man inga planer på att banta försvaret på den tiden. Och sen är moderaterna för en stark försvarsmakt, till skillnad från vänstern... Öö och det ser du som nåt posivivt? Krig är typ det dyraste och mest meningslösa man kan investera i. Om man inte absolut behöver dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Sverige skulle aldrig satsa på att föra krig! Förmodligen så vet du att Sverige bara har ett försvar som ska kunna försvara oss vid ett eventuellt anfall. Och då vårt försvar är så litet är det långt ifrån kapabelt till detta. Därför ska man satsa pengar på ett bra försvar! Nu finns det iofs inget hot på vårt land, men det kommer att komma och det går inte att neka till! Och om man bantar ned det som Persson och co håller på med nu kommer det kosta oss skjortan när det är dags rusta upp försvaret igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Varför bantar persson ner försvaret? Det är ju han själv som borde banta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Folkpartiet>Moderaterna Bryr mig egentligen inte så mycket Redigerad 3 mars, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Majorna är en liten stads del i gbg va? (bara så ja hänger med) Moderaterna tänker på hur det går för sverige i helhet, med import/export och sånna viktiga grejer för att sverige ska funka, det är lite viktigare än en stadsdel i gbg? Du snacka om sverige i helhet Men det var inte bara i majorna som det var så, det var så på många ställen i hela sverige så, där har du anledningen att moderaterna bara satt en period Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Folkpartiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Varför bantar persson ner försvaret? Det är ju han själv som borde banta! Moget att klaga på hans vikt/utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Jag har kommit till slutsatsen att alla partier är korkade, och inget av dom passar som ledare. En del av dom alla gick ihop tillsammans, kanske det skulle funka... Och då skulle ingen jävla Göran Persson vara med eller den där utrikesministern, för båda dom är korkade som...som... de är i helt ny grad av korkhet! Redigerad 5 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Tycker att dagens regering är usel. Säg något positivt om dem? Kan inte komma på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts