Jump to content

Vilket parti är du för?

Jacker
 Share

Vänster eller Höger?  

174 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 332
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, för att tex majornas stadskassa låg -50 miljoner efter dom hade styrt

och innan låg den på +

Majorna är en liten stads del i gbg va? (bara så ja hänger med)

Moderaterna tänker på hur det går för sverige i helhet, med import/export och sånna viktiga grejer för att sverige ska funka, det är lite viktigare än en stadsdel i gbg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att folk hade mer vett i skallen på den tiden.

Haha att rösta fram den jäveln? Carl Bildt ( :"> ) köpte in en jävla pansardivision och massa flygplan som nu bara har stått och ruttnat och kostat Sverige pengar. Jag vet inte om Sverige som land fungerade bättre då men jag tvivlar, ska fråga nån som vet.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha att rösta fram den jäveln? Ingvar Karlsson köpte in en jävla pansardivision och massa flygplan som nu bara har stått och ruttnat och kostat Sverige pengar. Jag vet inte om Sverige som land fungerade bättre då men jag tvivlar, ska fråga nån som vet.

Ingvar Karlsson var sosse. Det var Carl Bildt som ledde Moderaterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha att rösta fram den jäveln? Ingvar Karlsson köpte in en jävla pansardivision och massa flygplan som nu bara har stått och ruttnat och kostat Sverige pengar. Jag vet inte om Sverige som land fungerade bättre då men jag tvivlar, ska fråga nån som vet.

Han kanske funderade på att kriga? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha att rösta fram den jäveln? Carl Bildt (:"> ) köpte in en jävla pansardivision och massa flygplan som nu bara har stått och ruttnat och kostat Sverige pengar. Jag vet inte om Sverige som land fungerade bättre då men jag tvivlar, ska fråga nån som vet.

Förmodligen hadde man inga planer på att banta försvaret på den tiden. Och sen är moderaterna för en stark försvarsmakt, till skillnad från vänstern... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förmodligen hadde man inga planer på att banta försvaret på den tiden. Och sen är moderaterna för en stark försvarsmakt, till skillnad från vänstern... :lol:

Öö och det ser du som nåt posivivt? Krig är typ det dyraste och mest meningslösa man kan investera i. Om man inte absolut behöver dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverige skulle aldrig satsa på att föra krig! Förmodligen så vet du att Sverige bara har ett försvar som ska kunna försvara oss vid ett eventuellt anfall. Och då vårt försvar är så litet är det långt ifrån kapabelt till detta. Därför ska man satsa pengar på ett bra försvar! Nu finns det iofs inget hot på vårt land, men det kommer att komma och det går inte att neka till! Och om man bantar ned det som Persson och co håller på med nu kommer det kosta oss skjortan när det är dags rusta upp försvaret igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Majorna är en liten stads del i gbg va? (bara så ja hänger med)

Moderaterna tänker på hur det går för sverige i helhet, med import/export och sånna viktiga grejer för att sverige ska funka, det är lite viktigare än en stadsdel i gbg?

Du snacka om sverige i helhet

Men det var inte bara i majorna som det var så, det var så på många ställen i hela sverige

så, där har du anledningen att moderaterna bara satt en period

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kommit till slutsatsen att alla partier är korkade, och inget av dom passar som ledare. En del av dom alla gick ihop tillsammans, kanske det skulle funka...

Och då skulle ingen jävla Göran Persson vara med eller den där utrikesministern, för båda dom är korkade som...som... de är i helt ny grad av korkhet!

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor