Frenzy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 VA? Politik handlar om hur allting ska behandlas, styras etc.! det är ju världens viktigaste påhitt. W0RD. Jag älskar att diskutera politik. Men blir oftast förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Moderaterna Det parti jag helt enkelt håller med på flest punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Just det. Ett parti har alltid något som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vänsterpartiet. Hatar Moderaterna med sin äckliga Fredrik Reinfeldt. Moderaterna är ett parti för stackare som tror att de kommer bli rika en dag. JAG LOVAR, NI KOMMER INTE BLI RIKA!!! Jag är det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Vänsterpartiet. Finns inget annat val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Vänsterpartiet. Finns inget annat val Är du en sån där som går omkring i as konstiga kläder? som typ ser ut som trasor. Alla vänsterpartister i min skola har sånna kläder och ajg tycker inte det ser trevligt eller rent ut alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är du en sån där som går omkring i as konstiga kläder? som typ ser ut som trasor. Alla vänsterpartister i min skola har sånna kläder och ajg tycker inte det ser trevligt eller rent ut alls Tänk så har dom inte råd till bättre då`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Klart fan dom inte blir rika när kommunister som du krossar deras drömmar! Medans Moderater krossar fattigas drömmar om att få ett riktigt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Medans Moderater krossar fattigas drömmar om att få ett riktigt liv. Big W0RD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Har många gånger hört hur moderater klagar över den sovjetiska kommunismen, kuba, kina m.m. Alla kommunismens massmord osv. Men det som hände i Chile då? Eller för den delen, men inte på helt samma sätt- händer i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Sverigedemokraterna plx. Finns inte med i pollen så jag röstar blankt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Medans Moderater krossar fattigas drömmar om att få ett riktigt liv. Gör dom? Moderaterna vill att folk ska få det bättre. Fast inte genom en massa socialbidrag mm. Utan genom arbete! Det är därför moderaterna är för "Fri företagsamhet": Det ska vara enklare att starta/driva ett företag och på så sätt blir det lättare att anställa folk. + Att det blir fler jobb då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Sverigedemokraterna plx. Finns inte med i pollen så jag röstar blankt. Du kan ju rösta på Annat Parti istället för blankt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Sverigedemokraterna plx. Finns inte med i pollen så jag röstar blankt. Du sjönk i mina ögon nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tänk så har dom inte råd till bättre då`? Alla vänsterpartister kan väll inte vara fattiga... eller är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Du sjönk i mina ögon nu Tyck inte illa om nån för vad dom tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Alla vänsterpartister kan väll inte vara fattiga... eller är det så? Antingen är dom fattiga eller så är det folk med lite hjärnsubstans. XSTREEM : har jag sagt att jag tycker illa om han ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tyck inte illa om nån för vad dom tycker... Han sympatiserar med ett främlingsfientligt parti. Men jag håller med, argumentera mot honom istället för att ge nedsättande kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Gillar egentligen inte politik... men om jag var tvungen att välja så blir det väl KPML®... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Gillar egentligen inte politik... men om jag var tvungen att välja så blir det väl KPML®... Åhh vafan jag har glömt vad det står för `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts