Krishna Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Nu är det så här va. Jg som person är inte insatt i politik. Men min farsa är moderator så jag går väl i hans spår Du menar moderat. Varför inte sätta dig in i politik istället för att bara rösta på det din pappa röstar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Du menar moderat. Varför inte sätta dig in i politik istället för att bara rösta på det din pappa röstar på? Jag har aldrig röstat jag är inte så gammal. Men när jag blir äldre så kommer jag nog att rösta på moderaterna eftersom min farsa är moderat. Det går i släkte satt säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: blankt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Sosse eller vänsterpartist. Åt det hållet i alla fall. Det är så komiskt med ledarna inom socialdemokraterna och moderaterna. Göran Person har massa nyliberala tankar och kan snart klassas som moderat. Fredrik Reinfelt driver istället ganska socialdemokratisk politik. Alla moderatledare har tjatat om sänkta skatter, sänkta skatter medan han tycker det ska vara som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 .vote: [blankt] finns inget parti som engagerar sig i frågor som jag brinner för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vänsterpartiet. Hatar Moderaterna med sin äckliga Fredrik Reinfeldt. Moderaterna är ett parti för stackare som tror att de kommer bli rika en dag. JAG LOVAR, NI KOMMER INTE BLI RIKA!!! Klart fan dom inte blir rika när kommunister som du krossar deras drömmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Klart fan dom inte blir rika när kommunister som du krossar deras drömmar! Håller med till 100%!! Moderaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vänsterpartiet. Hatar Moderaterna med sin äckliga Fredrik Reinfeldt. Moderaterna är ett parti för stackare som tror att de kommer bli rika en dag. JAG LOVAR, NI KOMMER INTE BLI RIKA!!! Vad tror du? Vänsterpartietsledare då...? han kallar sig själv för kommunist j*vla natzi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Null Vote Skiter blankt i politik, det är det tråkigaste som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Blankt, finns inget parti som intresserar mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är mer åt höger, Tog Moderaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vänsterpartiet. (A)rbetarmakt 4 ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Skiter i politik... Jag är iaf mer vänster än höger... Våt: [blankt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vad tror du? Vänsterpartietsledare då...? han kallar sig själv för kommunist j*vla natzi! Smart sagt, du vet vad du pratar om. Föresten så är kommunism en sorts politik som alla andra, bara att det missbrukats av Stalin och därför relaterar alla det till nåt negativt. Lars Ohly är sympatisk och för en bra politik. Om han nu kallar sig kommunist är det inget att hänga upp sig på, kolla vad han driver för frågor istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men kommunismen är en ideologi som bara funkar i en fantasivärld. Eftersom människor alltid strävar efter att ha det bättre än alla andra och vill vara mäktigast, och jämt och ständigt försöker spränga varandra till Mars, kommer det inte funka. Kanske om 1000 år när mänskligheten mognat tillräckligt mycket för att dela med sig, förutsatt att vi inte sprängt varandra åt fanders då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Lars Ohly är sympatisk och för en bra politik. Om han nu kallar sig kommunist är det inget att hänga upp sig på, kolla vad han driver för frågor istället. W0rd Kommunismem är en väl Utvecklad politik medans liberalismen inte är fulutvecklad. Jag är Så jävla trött på folk som förknippar Vänsterpartister med Sovjet. Det som hände i sovjet var inget annat än ren diktatur , hade det varit någon liberal so had styrt så hade det inte gjort något alls.Men bara för det råkade vara en kommunism så är det helt plötsligt så jävla hemskt . Så jävla trött på spnt skitsnack. Och jag tror Inte att Kommunism hade fungerat i Dagens samhälle . Läkare måste nog iaf få bättre betalt än någon snubbe i ett korvstånd , Men Kanske inte med sån stor skillnad så det rör sig om Flera tjugotusentals kronor . Men helt klart ska dom få mer betalt annars hade ingen Utbildat sig till en läkare om dom hade fått samma lön som han korvsnubben Och jag kommer fortsätta att kalla mig vänsterpartist med stolthet , alla jävla Högerextremenister kan drå åt helvete. Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men kommunismen är en ideologi som bara funkar i en fantasivärld. Eftersom människor alltid strävar efter att ha det bättre än alla andra och vill vara mäktigast, och jämt och ständigt försöker spränga varandra till Mars, kommer det inte funka. Kanske om 1000 år när mänskligheten mognat tillräckligt mycket för att dela med sig, förutsatt att vi inte sprängt varandra åt fanders då. Det var så jävla bra sagt att... Att... Jag vet inte vad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Lars Ohly är sympatisk och för en bra politik. Om han nu kallar sig kommunist är det inget att hänga upp sig på, kolla vad han driver för frågor istället. Visst, inget land har haft kommunism men Ohly har öppet erkänt att han stödde stalinismen i Östeuropa. Man kan ju i så fall undra vad för sorts kommunist han är? Följer han Marx utopi eller följer han Stalin? I mina ögon är Ohly en lika stor orm som Reinfeldt. Redigerad 28 februari, 2005 av Krishna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Annat parti ... Sverigedemokraterna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Blankt. Hatar politik! VA? Politik handlar om hur allting ska behandlas, styras etc.! det är ju världens viktigaste påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts