Ferizi Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Vote: blankt, hatar politik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Haha. Idag hände något roligt. Fredrik Reinfeldt var på besök vid vårt sjukhus här i Uddevalla. När han skulle äta i matsalen fick han inte komma in. Sjukhusdirektören (min f d kompis pappa) ville inte släppa in honom. Så han fick lämna Uddevalla helt stum och riktigt, riktigt BURNED! Så skall de tass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det lät bara dumt. V ad har han gjort som är så himla dumt att han ska behandlas så? Han har väl samma rättigheter som alla andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Haha. Idag hände något roligt. Fredrik Reinfeldt var på besök vid vårt sjukhus här i Uddevalla. När han skulle äta i matsalen fick han inte komma in. Sjukhusdirektören (min f d kompis pappa) ville inte släppa in honom. Så han fick lämna Uddevalla helt stum och riktigt, riktigt BURNED! Så skall de tass... Han låter ju inte som en fascist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Haha. Idag hände något roligt. Fredrik Reinfeldt var på besök vid vårt sjukhus här i Uddevalla. När han skulle äta i matsalen fick han inte komma in. Sjukhusdirektören (min f d kompis pappa) ville inte släppa in honom. Så han fick lämna Uddevalla helt stum och riktigt, riktigt BURNED! Så skall de tass... Det var inte en trevlig snubbe, hoppas han behandlas likadant av andra. Jävla gris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Om jag vore hans chef, å han vägrade släppa in en person in i matsalen p.g.a politiska skäl så skulle jag avskeda han på direkten. Dessutom är det diskreminering och är straffbart. Kalla mig inte moraltant, Men han som vägrade släppa in är en riktig tönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Om jag vore hans chef, å han vägrade släppa in en person in i matsalen p.g.a politiska skäl så skulle jag avskeda han på direkten. Dessutom är det diskreminering och är straffbart. Kalla mig inte moraltant, Men han som vägrade släppa in är en riktig tönt! Håller med till 100%..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Fredrik Reinfeldt är fan sosse, inget fel på honom Moderaterna däremot, ve och fasa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Det var inte en trevlig snubbe, hoppas han behandlas likadant av andra. Jävla gris! Vem kallar du gris... Reinfeldt, eller direktoren... Sjalv tycker jag det ar fjantigt av direktoren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Drar upp en lite gammal tråd nu, men whateva... Kolla på SVT1 nu, det är debatt mellan Persson och Reinefledt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Socialdemokraterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Fredrik Reinfeldt är fan sosse, inget fel på honom Moderaterna däremot, ve och fasa. 0Fredrik Reinfelt är Moderat. Han leder deras parti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Folkpartiet äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Folkpartiet äger. Öhm nej Dom vill fan gå med i nato nu till och med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Öhm nej Dom vill fan gå med i nato nu till och med ! Får man fråga varför vi absolut inte skall gå med i NATO då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Får man fråga varför vi absolut inte skall gå med i NATO då? Icke en aning. Detfår du fråga folkpartiet om ! Det är ju dom som vill gå med i Nato fan inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Politik splittrar enbart folk och människor. Usch och tvi, vi ska vara en enhetsstat med samma mål inför framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Alltså, jag är riktigt trött på sossarnas sätt att styra landet! Socialpolitik i Sverige är att: Leva på att andra arbetar Hindra företag från att växa Skapa arbetslöshet Se till att folk tar mindre ansvar för sina handlingar http://www.eddiemeduza.se/bilder/img/sassialdemokraterna_215.gif http://www.maktskifte06.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Socialdemokraterna är ett skämt .Det finns 504.000 förtidspansionärer i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Nej, 54.000 är det. I övrigt har du rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts