Jump to content

Vilket parti är du för?

Jacker
 Share

Vänster eller Höger?  

174 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 332
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha. Idag hände något roligt. Fredrik Reinfeldt var på besök vid vårt sjukhus här i Uddevalla. När han skulle äta i matsalen fick han inte komma in. :P Sjukhusdirektören (min f d kompis pappa) ville inte släppa in honom. :P Så han fick lämna Uddevalla helt stum och riktigt, riktigt BURNED! :rolleyes:;):lol:

Så skall de tass...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Idag hände något roligt. Fredrik Reinfeldt var på besök vid vårt sjukhus här i Uddevalla. När han skulle äta i matsalen fick han inte komma in. ;) Sjukhusdirektören (min f d kompis pappa) ville inte släppa in honom. :P Så han fick lämna Uddevalla helt stum och riktigt, riktigt BURNED! :rolleyes::lol::P

Så skall de tass...

Han låter ju inte som en fascist... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Idag hände något roligt. Fredrik Reinfeldt var på besök vid vårt sjukhus här i Uddevalla. När han skulle äta i matsalen fick han inte komma in. :P Sjukhusdirektören (min f d kompis pappa) ville inte släppa in honom. :P Så han fick lämna Uddevalla helt stum och riktigt, riktigt BURNED! :rolleyes:;):lol:

Så skall de tass...

Det var inte en trevlig snubbe, hoppas han behandlas likadant av andra.

Jävla gris!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag vore hans chef, å han vägrade släppa in en person in i matsalen p.g.a politiska skäl så skulle jag avskeda han på direkten.

Dessutom är det diskreminering och är straffbart.

Kalla mig inte moraltant, Men han som vägrade släppa in är en riktig tönt!

Håller med till 100%..!

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Alltså, jag är riktigt trött på sossarnas sätt att styra landet! Socialpolitik i Sverige är att:

Leva på att andra arbetar

Hindra företag från att växa

Skapa arbetslöshet

Se till att folk tar mindre ansvar för sina handlingar

http://www.maktskifte06.com/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor