The Dude Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Sen gick det runt nån skabbig tjej och dela ut reklamblad för 'Ung Vänster'. Hon hadde stripigt rött hår och några fula, rutade, byxor. Så jävla lågt, du föder fördomarna och kraven på tjejer att vara snygga. Tur att det inte finns så många här som kan ta åt sig av ditt skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Moderaterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Så jävla lågt, du föder fördomarna och kraven på tjejer att vara snygga. Tur att det inte finns så många här som kan ta åt sig av ditt skitsnack. Jag menade det inte som en fördom. Hon klädde sig väldigt abstrakt om du förstår vad jag menar... Det är väl nästan dålig reklam för Vänstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Jag menade det inte som en fördom. Hon klädde sig väldigt abstrakt om du förstår vad jag menar... Det är väl nästan dålig reklam för Vänstern. Varför är det dåligt att klä sig abstrakt, om jag får fråga? Redigerad 9 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 .xPisc blir förvirrad, vad har utseende på politikerna att göra med vad dom tycker? Vi ska inte rösta på dom med snyggast kläder, utan dom med smartast ideer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Så jävla lågt, du föder fördomarna och kraven på tjejer att vara snygga. Tur att det inte finns så många här som kan ta åt sig av ditt skitsnack. Ok,'nnu mer feministtjafs!!! Vi kommer f;redra snygga tjejer oavsett hur f;rdomsfria vi blir!!! Jag anser att det 'r ovesentligt hur man ser ut p[ en arbetsplats, men d'remot tycker jag att man ska se s[ snygg ut som bara m;jligt ute bland folk, oavsett vilket k;n man 'r av. Och s[ vill jag ber'tta att min teori om att utbr'ndhet ofta 'r fejkat st'mmer. En psykolog har genom en studje uppt'ckt att folk p[st[r att dom 'r utbr'nda ofta, f;r att dom inte 'r n;jda med sitt arbete... GROW UP!!! Skaffa utbildning s[ f[r du ett jobb du trivs med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ok,'nnu mer feministtjafs!!! Vi kommer f;redra snygga tjejer oavsett hur f;rdomsfria vi blir!!! Jag anser att det 'r ovesentligt hur man ser ut p[ en arbetsplats, men d'remot tycker jag att man ska se s[ snygg ut som bara m;jligt ute bland folk, oavsett vilket k;n man 'r av. Och s[ vill jag ber'tta att min teori om att utbr'ndhet ofta 'r fejkat st'mmer. En psykolog har genom en studje uppt'ckt att folk p[st[r att dom 'r utbr'nda ofta, f;r att dom inte 'r n;jda med sitt arbete... GROW UP!!! Skaffa utbildning s[ f[r du ett jobb du trivs med!!! Du kanske ska ändra till svenska inställningar på tangentbordet Fast man förstår ändå. Men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) ö Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag undrar varför Moderaterna går så bra som de gör just nu och varför minskar socildemokraterna? Undrar jag också... Det är samma skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det är inte så konstigt att folk är besvikna på våran regering som vi har nu. Men jag förstår inte hur man så snabbt kan byta åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det är inte så konstigt att folk är besvikna på våran regering som vi har nu. Men jag förstår inte hur man så snabbt kan byta åsikter. Haha nej det verkar lite konstigt.. Typ äh vafan jag gillar inte sossarna mer , nu är jag Moderat istället..... Fattar inte heller det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Haha nej det verkar lite konstigt.. Typ äh vafan jag gillar inte sossarna mer , nu är jag Moderat istället..... Fattar inte heller det... För att regeringen skötte tsunami kastastroffen dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 För att regeringen skötte tsunami kastastroffen dåligt. Jaha så först är man åt vänster och sen bara för att do sköter det dåligt blir man moderat direkt ? Dom kan verkligen inte ha hög IQ som går från sossarna till moderaterna , dom ska ju liksom vara motsatsen.... Och jag tycker fortfarande att sossarna och moderaterna är samma skit, men vem vet det kanske blir bättre om moderatern får en chans nu i 4a år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Rödgrön. Fast jag får råsta för första gången valet 2010, när jag är 20, så då kanske det ser annorlunda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) [äå Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jo tsunamikatastrofen... Det var ju Leila Freivalds fel att det blev jordbävning nånstans i havet där och så att det blev en tsunami... Iaf om man frågar nån privatperson... Låter iaf som det. Allt är hennes fel att det blev som det blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) lo Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Enligt mig så är inget parti speciellt bra.. Vote: Null.. hatar politik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Moderat så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jo tsunamikatastrofen... Det var ju Leila Freivalds fel att det blev jordbävning nånstans i havet där och så att det blev en tsunami... Iaf om man frågar nån privatperson... Låter iaf som det. Allt är hennes fel att det blev som det blev Hordedu, hon satt pa teater nar det skedde, o da nan sa at henne att ta hand om det sa hon efter teatern! Nar hon flog dit drack hon champagne. O varfor moderaterna far ett upsving ar enkellt, folk har insett vilka svin de egentligen ar!!! skulle debattera mer, men gotta blaze!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts