Jacker Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Vote: Moderaterna! Ska säga varför jag lägger min röst på dom senare idag! Socialdemokraterna är så mycket sämre en vad dom kunde vara. Dom tar alldeles för höga skatter och andvänder dessutom mycket av pengarna på fel sätt. Visste ni t.ex att de sjukskriva kostar staten 20 miljoner kronor - om dagen...! Och sen är svenskarna det "sjukaste" folket i hela Europa. Alltså är många inte sjuka, bara lata och orkar inte med arbetet... Skulle kunna dra fler exempel på vad soccarna gör, men dom är så många att det skulle bli jobbigt (både att skriva och höra). Moderaterna är det parti som Sverige behöver! Idag måste man tjäna 25.000/månaden för att klara sig utan socialhjälp! Varför? P.g.a den höga skatten! Annars hadde man kunnat klara sig på 17.000 - 20.000/månaden. Sen står Moderaterna för fri äga och företagssamhet. Alltså har du rätt att göra vad du vill med egendom och rätt att starta företag lite hur du vill. Många svenskar är egoistiska, alltså är Moderaterna bra för Sverige! Miljöpartiet... Dom måste vara det största skämtet inom politikens historia! Dom är komunister - men vägrar medge det! Vad är det för jävla parti?!?!?! Redigerad 28 februari, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Vote: Moderaterna Jag älskar att äga Redigerad 28 februari, 2005 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Blankt. Hatar politik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Lika mycket skit alltihopa, null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Usch, inge sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Fyfan Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vänsterprartiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vänsterpartiet. Hatar Moderaterna med sin äckliga Fredrik Reinfeldt. Moderaterna är ett parti för stackare som tror att de kommer bli rika en dag. JAG LOVAR, NI KOMMER INTE BLI RIKA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Det partiet som tvingar oss att betala minst skatt, vilket det nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Rött. jag står på arbetarnas sida. Redigerad 28 februari, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag är för ett parti som står för en fungerande socialpolitik. Den ska vara skattefinansierad. Tyvärr finns det inget parti som står för en normal skattepolitik. Jag är nog 1/3 folkpartist, 1/3 miljöpartist och 1/3 sosse. I valet röstar jag blankt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Socialdemokraterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) öö Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Röstade Blankt, men jag är mera Vänster än Höger i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Socialdemokraterna Jag tänker dock inte börja argumentera förrens någon annan gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) ö Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Politik vad är det.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Moderaterna orkar inte förklara varför (inte innan nån annan klagar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 OK, då börjar jag genom att argumentera mot den svenska socialdemokratin. Den har kört Sveriges ekonomi och samhälle i botten. (Moderaterna gjorde delvis stora misstag i början av 90-talet) Utveckla lite. Samhället är kört i botten tycker du. Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Nu är det så här va. Jg som person är inte insatt i politik. Men min farsa är moderator så jag går väl i hans spår Redigerad 28 februari, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts