jockma Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vilken level krävs för att klara Vigilante Missions/ambulansen/fire truck? vad krävs för att fullborda taxin? hur många pizzor måste man dela ut för att klara pizzadelen? Allt detta spelar roll för att få 100 procent ,va? seagulls sniped, spelar det roll för 100 procenten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vilken level krävs för att klara Vigilante Missions/ambulansen/fire truck? vad krävs för att fullborda taxin? hur många pizzor måste man dela ut för att klara pizzadelen? Allt detta spelar roll för att få 100 procent ,va? seagulls sniped, spelar det roll för 100 procenten? Ja, allt har med att få 100% att göra. Ambulans, brandkåren och polisen så måste du uppnå och KLARA leavel 12. När du kör taxi handlar det om att köra 100 personer sammanlagt. Alltså, när du gör polisen och det, då får du inte kliva ut bilen, då avbryts uppdraget (undantag då du kliver ut ur polisbilen, då har du 1 minut på dig att sätta dig i en ny eller hinna tillbaka till polisstationen.) På pizzadelen är jag osäker, men har FÖR mig att det är leavel 12 där också, rätt svårt med andra ord! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja, allt har med att få 100% att göra. Ambulans, brandkåren och polisen så måste du uppnå och KLARA leavel 12. När du kör taxi handlar det om att köra 100 personer sammanlagt. Alltså, när du gör polisen och det, då får du inte kliva ut bilen, då avbryts uppdraget (undantag då du kliver ut ur polisbilen, då har du 1 minut på dig att sätta dig i en ny eller hinna tillbaka till polisstationen.) På pizzadelen är jag osäker, men har FÖR mig att det är leavel 12 där också, rätt svårt med andra ord! Lycka till! Allt stämmer, men pizzauppdragen är bara level 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts