Ceone Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Detta är precis som hände i Indien när england okuperade landet. Engelskmännen förbjöd att göra salt i indien men halva befolkningen fortsatte. Så dom var tvunga att ta bort den lagen för man kunde ju inte gripa halva befolkningen. Lika dant är det med denna situationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Antipiratbyrån är film- och musikbranschen då det är från dem de får sina pengar. APB har länge har skapat sina egna lagar som tar våra gamla rättigheter och nu drivit dem så långt att det snart är lag (och inte bara APBs propaganda) på att vi inte får ladda ned deras film och musik. Vilka var det nu igen som gav APB möjlighet att göra det här? Just det, den inte helt utfattiga film- och musikbranschen var det som hade råd att skapa sina egna lagar. Dem med mest pengar kan alltså skriva sina egna lagar som gynnar dem ännu mer. Jag ser allt det här mycket skrämmande och jag har inga planer på att respektera den nya lagen. Usch och fy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag tror det kommer bli mycket svårt att få folk fällda. Hur kan man bevisa vem som har tankat sakerna, det behöver ju inte direkt vara ägaren till datorn. Om de får tillstånd att göra en utredning får man nog reda på det i god tid och kan formatera om hdd:n dessutom. Jag tänker fan inte sluta tanka warez bara för nån fånig lag säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 APB=kapitalister som kämpar så att de rikare ska bli ännu rikare om nedladdningen ska minska borde priset på musik, filmer, spel m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Jag bryr mig inte så mkt om antipiratbyrån. Ja ligger väl på 140 i share blandat filmer/Spel/Musik så vafan, haffa mig då, men om ja får en varning, o säger att dom kan beslagta datorn, så gömmer ja hd;n Redigerad 1 mars, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja ligger väl på 140 i share 161,8 gb *skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 161,8 gb *skryt* 4 gb utdelat. Det går inte att ha så mycket mer när man har en 8 gb hårddisk. *Skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Typ 15 om dom ska "haffa" mig.. så säger ja bara att de va george bush som kom o gjorde allt... dom har inga som hellst bevis att de e JAG.. förutom om dom har satt upp kameror här då.. men de tror ja knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Det är lite trist att Fairlight ( FLT ) har lagt ner nu. Dessutom har ledaren för Razor 1911 gripits ( rzr ). Det är lite trist, Razor 1911 var lätt en av dom bästa teamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Det är lite trist att Fairlight ( FLT ) har lagt ner nu. Dessutom har ledaren för Razor 1911 gripits ( rzr ). Det är lite trist, Razor 1911 var lätt en av dom bästa teamen. Vi har ju Deviance och Vengeance kvar, även Reloaded, som är ganska hyfsade. En skum sak jag hört är att Deviance uppmanar folk att inte tanka deras filer, utan att de bara håller på med sånt för att det är roligt. Bullshit eller inte, det vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Det är lite trist att Fairlight ( FLT ) har lagt ner nu. Dessutom har ledaren för Razor 1911 gripits ( rzr ). Det är lite trist, Razor 1911 var lätt en av dom bästa teamen. Varför är det trist, andra grupper spottar ut releaser ändå, spelar roll vilken grupp så länge den är serriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Angående peergaurdian så undrar jag bara vilka man skall kryssa i? Jag valde P2P, Spyware och Government. Kändes bra, är det rätt? Sen räcker det att man bara har det igång sedan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag bryr mig inte så mkt om piratbyrån. Piratbyrån äger! Dom står ju på din sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) HAha vafan Ja mena ju AntiPirat Byrån Kaller @ Ja tycker det är trist för att ja gillar Razor1911 bäst så. Redigerad 1 mars, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) http://antipiratbyran.se/ . PeerGuardian är bra, men det enda dem behöver göra är att byta IP. Men alla kan vara lugna, den person som gripits är bara misstänkt, han har ännu itne åtalats för något brott. Redigerad 1 mars, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Det är lite trist att Fairlight ( FLT ) har lagt ner nu. Dessutom har ledaren för Razor 1911 gripits ( rzr ). Det är lite trist, Razor 1911 var lätt en av dom bästa teamen. Jo men det var ju... ett tag sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) http://antipiratbyran.se/ . PeerGuardian är bra, men det enda dem behöver göra är att byta IP. Men alla kan vara lugna, den person som gripits är bara misstänkt, han har ännu itne åtalats för något brott. . http://antipiratbyran.com Redigerad 1 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Fan va ja skrattade när jag skulle in på ATP, kolla själva www.antipiratbyran.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Fan va ja skrattade när jag skulle in på ATP, kolla själva www.antipiratbyran.se Jo men det är inte APBs orginalsida... Derras är www.antipiratbyran.com och inget annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Läste på undertexter.se (forum). Köp en extern hårddisk, och kommer farbror blå slänger man ut den för fönstret. Sen....om APB har sett att du har rånarna, då letar polisen bara efter den. Så om man laddar hem en film och tar bort den när man har sett den så är det inget problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts