bloba Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag vill köpa Wang cars i san fiero så att jag kan få de där uppdragen.. men det fungerar inte att köpa det.. jag har tillräckligt med pengar... hur gör man? ... en annan sak.. oxå i sf.. så finns det ju ett uppdrag för den där nörden i affären.. Z-uppdrag.. Det när man ska flyga det lilla flygplanet.. hur fan klarar man det? jag drog alla ganska snabbt tycker jag.. och sedan ska man flyga tillbaka.. o jag var då aslångt ifrån med nada bränsle.. huuuur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 1 Gör klart bilskolan 2 bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 jag har tillräckligt med pengar... hur gör man? ... Skaffa mer pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bloba Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Med "gör klart"... menar du alla guld eller alla brons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Med "gör klart"... menar du alla guld eller alla brons? Guld eller brons spelar ingen roll, bara du klarar alla test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Va kan man köpa Wangcars efter bilskolan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja. Jag har för mig att man får ett samtal efter man klarat bilskolan, att det nu går att köpa Wang Cars (tror jag). Fast det var så längesen jag gjorde den att jag inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag har guld på Bilskolan men ja kan inte köpa Wangcars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Jag har guld på Bilskolan men ja kan inte köpa Wangcars Ok, du måste också klara uppdraget Yay Ka Boom-Boom för att kunna köpa Wang Cars kom jag på just nu. Redigerad 28 februari, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts