kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det ska finnas Adrenaline som e trean men jag kan inte hitta det... Vet nån var det finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det finns troligtvis inte. Tror inte nån har hittat den än iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men jag har guiden och där står det att det ska finnas på typ 3 ställen i varge stad men dom finns inte där dom ska va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag har inte sett de iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Nu måste jag fråga. Adrenaline är det en sån här grej som gör så att spelet blir långsammare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Nu måste jag fråga. Adrenaline är det en sån här grej som gör så att spelet blir långsammare Ja typ... Det fanns med i vice city och gta3 (tror jag) tyckte mest att det var en störande sak, förstod alldrig meningen men adrenaline? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Om du skulle använda sniper geväret i VC så skakade det rätt bra! Om du då tog Adrenalinet, så var du mycket stabilare på handen när du siktade för att skjuta en stackars med människa i huvudet. Ps Kebabkurt: Är du säker på att du inte sitter och läser Guiden för VC?!?!?! Redigerad 28 februari, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 förstod alldrig meningen men adrenaline? Spelet går i slowmotion och gubben blir superstark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Spelet går i slowmotion och gubben blir superstark. Eeee, va?! Nej det var inte det som var poängen! Visst blev man starkare men det är inte anbola han tog. Adrenaline Är något som kroppen själv kan producera och visst kan man få ökad" styrka men det är ju bara en sido effekt av vad det egentligen är till för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Eeee, va?! Nej det var inte det som var poängen! Du frågade inte efter nån poäng heller. Du sa att du inte förstod meningen med adrenaline, jag svarade på vad meningen var med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Spelet går i slowmotion och gubben blir superstark. Jo bra i trängda situationer kanske men de skall man väll undvika ifrån första början? Och när jag hamnar i trängda situationer finns det oftast inget adrenaline att tillgå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Spelet går i slowmotion och gubben blir superstark. Ja och meningen är inte det, utan meningen är att man ska kunna sikta utan att skaka.... Det är därför det ligger under trappan där man i uppdraget skjuter gängmedlemmar... Redigerad 28 februari, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts