Vice. Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vill bara veta var folk sitter och spelar och om nån sitter i samma stad och spelar GTA SA!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Komigen, skriv var ni bor! Tycker oxå det kan vara kul att veta var man bor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vote: Sthlm Jag bor 111 Km utanför men det var den närmaste staden att rösta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Våt: Gbg bor mitt i gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Bor i lilla Bodafors, i djupaste Småland.. Närmast största stan är igentligen Jönköping, men det fanns tydligen inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vimerby är ju i småland?! Eller är det gotland?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Stockholm... 2 mil söder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Inget av dom där ställena. Hudiksvall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vimerby är ju i småland?! Eller är det gotland?! Mm, men jag tänkte inte på att det lilla stället ligger så nära mig. Varför kunde du inte tagit större städer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Tycker det är extremt konstigt att inte sundsvall är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Södertäje bor jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nja, det är inte så konstigt. Jag är duktigt dålig på geografi. Jag hittar knappt till toaletten hemma. Jag funderar nästan att ha sånadär linjer på golvet som de har på sjukhus. En grön för toaletten, en röd till köket mm Jag tog bara lite städer jag kom på utan att veta riktigt var de ligger geografiskt. De ända jag vet är Sthlm, Göteborg, Malmö/Lund och Kalmar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag sitter då i Luleå och lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag sitter i Kiruna och längtar till värmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Göteborg, bävergudarnas och människogudarnas stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Schtockholm-Bromma (Stooort Bajen fan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 MALMÖ.... ÄLSKA MALMÖ.. fast bor inte i stan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Kalmar! utan "!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Bor i Malmö, fotbollens huvudstad! Älskar att gå till Stadion och se MFF spöa lag. Publiken i Malmö är grym , för er som inte bor här res hit så får ni se stjärnor som Asper, Jon Inge Höiland (Norsk landslagsman), Joseph Elanga, Patrik Andersson (Roy och Patrik är ju Sveriges genom tiderna bästa mittbackar), Olof Persson (Stort hjärta för MFF), Hasse Mattisson (Erfaren, håller än + kan spela högerback och mittfältare), Afonso (Allsvenskans bäste lirare när han är på spelhumör), Lolo Chanko, Skoogen (Underbar bollmottagare och grym på straffar och frisparkar), Mackan (Underbarnet nr1). Orkar inte räkna upp fler. Ojojoj, jag avek en aning från tråden...SORRY :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Bor i det sköna Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts