Frenzy Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jahoooooooooo ! Hittade en skitgrym låt. kanske inte för dom som är högerextremenisterna. Björn Afzelius - svarta gänger . Text : Då var dom kompis med fascisterna. Då var dom bundis med nazisterna. Då var dom bästis med rasisterna. Då var dom ett med falangisterna. Det var då, det var länge se'n. Men nu står samma Svarta Gäng och har häng på ministertaburetterna igen! Nu har dom putsat upp fasaderna. Nu ser dom ut som demokraterna. Nu går dom själva ut på gatorna. Nu vill dom kallas "Moderaterna". Det är bluff! Det är samma gäng! Om igen samma Svarta Gäng! Jajjamän, det är samma gamla mörkermän! Infiltrationerna i skolan ger ekon från en annan tid; Förr var det skinnbyxor och kjolar, nu är det nätstrumpor och prydliga små sneda luggar! Se'n kan du glömma allt du trodde på! Se'n kan du stå bredvid och titta på! Se'n kan du skåda deras öppna hån! Se'n kan du stå där som ett jävla fån! Du är noll, dom är överklass! Dom är troll, dom snor åt sej allt! Du är såld om det gamla Svarta Gänget får en chans! Då var dom kompis med fascisterna. Då var dom bundis med nazisterna. Då var dom bästis med rasisterna. Då var dom ett med falangisterna. Det var då, det var länge se'n. Men nu står samma Svarta Gäng och har häng på ministertaburetterna igen! Nu har dom putsat upp fasaderna. Nu ser dom ut som demokraterna. Nu går dom själva ut på gatorna. Nu vill dom kallas "Moderaterna". Det är bluff! Det är samma gäng! Om igen samma Svarta Gäng! Jajjamän, det är samma gamla mörkermän! Infiltrationerna i skolan ger ekon från en annan tid; Förr var det skinnbyxor och kjolar, nu är det nätstrumpor och prydliga små sneda luggar! Se'n kan du glömma allt du trodde på! Se'n kan du stå bredvid och titta på! Se'n kan du skåda deras öppna hån! Se'n kan du stå där som ett jävla fån! Du är noll, dom är överklass! Dom är troll, dom snor åt sej allt! Du är såld om det gamla Svarta Gänget får en chans! För er som inte fattar : Svarta gänget = Moderaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Morrissey - Hairdresser On Fire Morriseey - Irish Blood, English Heart Morrissey - First Of The Gang To Die Morrissey - America Is Not The World Morrissey - I Have Forgiven Jesus Top-notch. Redigerad 26 mars, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Bäst just nu är Metallica - Dyers Eve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Van Morrisson - Brown-Eyed Girl Björn Afzelius - The American Way Morrissey - Tony The Pony Morrissey - It's Hard To Walk Tall When You're Small Oobah oobah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Bäst just nu är Metallica - Dyers Eve Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jaha. Jag surfade runt idag , så är alla system of a downs fansidor nere. Så jag tänkte jahapp då tar jag en sväng igenom google och kanske hittar nya fansidor. Men icke... Däremot så hittada jag en länk till MTVs hemsida som verkade intresant. Så gick jag in där och såg att man kunde Lyssna på Soad - BYOB från nya skivan ! Så det gjorde jag då och gissa vad ? den är precis lika grym om inte grymmare än alla dom andra låtarna jag hört från deras nya skiva ! Öåtar jag hört från deras nya skiva : Cigaro Kill rock n roll Holy mountain B.Y.O.B = Bring your own bombs. Förstår om ingen bryr sig men jag var tvungen att skirva detta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 PAUL OAKENFOLD - READY STEADY GO! Asbra! Finns förövcrigt med i the collateral, som också äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Franz Ferdinand - Jacqueline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Allt från Metallica i Göteborg förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 För tillfället, Shinedown - Fly from The Inside Shinedown - Laccerated Shinedown - No More Love Shinedown - Simple Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) P3TT3R - Damplåten ÄLSKA!!! Redigerad 27 mars, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 John Williams - Presenting The Hook (1991) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 The little things - Good Charlotte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Fattaru - Babylon typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Metallica - Sad But True! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) System of a Down - B.Y.O.B B.Y.O.B = Bring your own bombs EDIT : kanske är en fjortislåt men ändå : Kent - max 500 EDIT 2 : Jahapp tycker inte om musiken precis men texten : Lazyboy - Underwear goes inside the pants. Redigerad 27 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Fattaru - Babylon typ. Ord upp.. Mer bounce (hack hack) är fett nice också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ord upp.. Mer bounce (hack hack) är fett nice också ^^ Gillar mest bara deras Babylon, resten är så simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 System of a down - sugar! Har förresten lite problemn med den låten, det står att den hetert system of a down - sugar, men när jag spelar den i winamp står det att det är k0rn som sjunger! Låter som system of a down, så till frågan: Hur ändrar jag så att det står att det verkligenb är S.O.A.D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Close yet far med Cky är ett tips att lyssna på om du är arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts