Frenzy Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Sex Pistols - Anarchy in the U.K I am an Anti-Christ! I am an Anarchist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Anarchy in the UK är asbra! Kommer ihåg när man va liten och sa att man var anarkist och trodde man va cool! tony hawk 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Anarchy in the UK är asbra! Kommer ihåg när man va liten och sa att man var anarkist och trodde man va cool! tony hawk 4... Haha jao den är från Tony hawk 4 , Anarkist har jag aldrig varit och kommer aldrig bli. Men Anti-Christ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag är inte antikrist, men väl ateist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag är inte antikrist, men väl ateist! Jaha ok. Själv är jag emot allt som har med religon att göra ! Det skapar bara krig och annat tjafs ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Jaha ok. Själv är jag emot allt som har med religon att göra ! Det skapar bara krig och annat tjafs ! Men samtidigt har den hjälpt till att skapa lagar och hjälpt kriminella "på den rätta banan". Jag håller med om att den skapar krig och liknande, vilket gör att jag är emot delar av den, men den gör så mycket mer än det! Jesus är den internationella låtsaskompisen // berts farsa Redigerad 12 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag skriver några Korsakoff - My Empty Bottle Skee Lo - I Wish Catscan - Secret Valley DJ Tiesto Feat. Kirsty Hawkshaw - Just Be (hed) pe - Serpent Boy (tack curly:wub:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Just nu: MC Hammer - U Can't Touch This Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Winamp: Rollergirl - Superstar WMP: Hammerfall - Blood Bound ZTV: No comment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Sex Pistols - Bodies ! Muuuuuuummyyyyyyyyyyyyy ! Im not a animal ! Redigerad 13 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Family Guy - Can't Touch Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Sex Pistols - Bodies ! Muuuuuuummyyyyyyyyyyyyy ! Im not a animal ! Lyssnar du på Sex Pistols nu också. Men då ska du lyssna på "Holiday In The Sun", den är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) The Clash - The Card Cheat. ...men den bästa är ändå White man In Hammersmith Palais! Uk Pop Reggae! Redigerad 14 mars, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Rammstein - Zwitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Nästan alla radistationer i VC är bra bl a Fever 105, Emotion 98.3,Wave ochFlash FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag har fått en ny favorit låt. Yahoo!!! Det är (spänningen tilltar) 3 Doors Down - It's Not Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag har fått en ny favorit låt. Yahoo!!! Det är (spänningen tilltar) 3 Doors Down - It's Not Me Jo den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jo den är bra. Då ska du höra den i deras live-skiva (kanske du redan har gjort) men iaf så älskar jag den på live skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 ALLA LÅTAR MED GODSMACK ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Alla låtar på K Rose är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts