notorius Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Eftersom jag inte vet hur man använder fotoshop så undrar jag om någon här skulle kunna göra mig en tjänst. Hade behövt en bakgrundsbild (1280x1024). Bakgrundsfärgen ska vara mörkblå, neonblå eller metallicblå. Det ska stå Notub -2k5 i nedre hörent till höger, texten ska vara vit. adda mig på msn om ni hade tänkt göra en: Alfiero_Zanotto@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag hade inte direkt tänkt att göra en men kan kan jag.. måste den göras idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Här har du (slängde ihop den på nån minut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag som trodde den skulle vara super avancerad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag som trodde den skulle vara super avancerad.. Jag har inte en anning om hur den skulle vara, tog bara nåt stilrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag har inte en anning om hur den skulle vara, tog bara nåt stilrent Ok men enligt hans beskrivningar tycker jag han borde bli nöjd med din bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ok men enligt hans beskrivningar tycker jag han borde bli nöjd med din bild! Han är ju inte online på msn så den får duga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Gjorde en jag med, men valet är ditt... Redigerad 27 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Färgen är rätt men det fattas lite saker. Jag skrev till Ace att den blåa bakgrunden ska föreställa havet och jag hde velat ha en effek av en droppe som bildar ringar. Den perfekta färgen hade varit havsblå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Haha den var skön brodd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Haha den var skön brodd Tack... ägnade mycke tid åt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tack... ägnade mycke tid åt den Jo jag ser verkligen det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts