Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Många har säkert lite problem med NRG-500 Challenge genom att tiden tar slut. Det finns ett litet tidfusk som jag använde när jag klarade det: Starta omgången, åk fram till en av de röda ringarna, stå framför den medans tiden tickar neråt. Precis innan tiden tar slut ska man åka in i ringen, man får då oändligt med tid på detta challenge. Kan vara lite småsvårt att åka in i ringen i rätt tillfälle, men med lite träning så klarar man det. Har inte testat detta på fler än NRG-500 Challenge, kanske det fungerar på andra Challenge också. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) [sKRYT]Jag har klarat det 2 gånger, utan fusk. På båda mina savegames.[sKRYT] Bra tips för de som inte kan det utan. Redigerad 27 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vad bra, då behöver du ju inte använda detta lilla tidsfusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Den är faktiskt ganska enkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag har haft STORA problem med det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Envishet räcker långt när man skall klara detta uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Bra tips! Ska testa detta sen då jag aldrig har tagit mig tid till att samla de jävla ringarna. Hatar tidspress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Räknar spelet det som fusk?absolut inte att det blir så att jag inte kan få 100%... Det j*vla uppdraget är ju assvårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Räknar spelet det som fusk?absolut inte att det blir så att jag inte kan få 100%... Det j*vla uppdraget är ju assvårt... Nej nej, det finns inget tecken i stats eller något sådant efter man gjort det lilla "fusket", påverkar inte 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Precis, det är ju inte så att man knappar in en kod eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Buggar kan alltid användas till ens fördel i San Andreas. =) Halva spelet är ju i stort sett en bugg, och jag älskar det för det. Heil San Andreas! Världens bästa spel - alla kategorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts