Vice. Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Kom just på en grej jag undrar över. Klarat spelet för några månader sedan, inte till 100% men men ändå. Men jag har en, eller snarare två frågor. Jag har gjort uppdragen hos zero, ni vet skjuta ner plan mm men inne i butiken finns en röd grej som man kan få upp fler uppdrag av. Frågan lyder: 1) tillhör dessa uppdrag "orginal" uppdragen eller är de "Bara" sido uppdrag. Frågan är om jag pallar gör dem... 2) Vad får man när man gjort dem...?! Ps Till alla som (antagligen) undrar: Ja jag har sökt på zero men nada svar... Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Zero har 3 uppdrag om jag inte minns fel... Den röda ringen längst in i affären är för skojs skull, har inget att göra med 100%. 2. Inget, för den röda ringen går inte att klara, du får bara poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Du får 5000$ när du har klarat alla 3 uppdragen+ det kommer att finnas en värme goggles inuti zero's shop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Så det finns inget slut på de uppdragen? Kan man göra hur många som helst?! Man får "bara" pengar på uppdragen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jo du gör de tre uppdragen och sen får du zero's shop som en asset.Så som du fick tex cluben malibu i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jo men jag har klarat dem. Men INNE i Affären i ett andra rum finns fler uppdrag! Det är DEM jag menar! VAD är de för uppdrag och vad får man om man klarar dem?! Är det VÄRT att lägga energi på dem?! De är a* tråkiga....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Dem uppdragen är värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Så kort sagt: Man får inte ett skit....?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nej inte ett skit, förutom pengar, men jag personligen skulle inte utföra det uppdraget för lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts