gta_san Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 När mille är hemma och jag tog ut henne på dejt så dödade jag henne sen gick jag in och tog kortet men efter det händer inget... vad kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Har aldrig hänt så för mig, en bugg kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Men Kommer Buggen (Om det är en bugg) Försvinna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vet inte, du får nog fråga någon som är mer insatt i buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men Kommer Buggen (Om det är en bugg) Försvinna?? Hade nog varit bättre att ligga med bruden 3ggr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 F*n va tur för jag hade inte sparat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts