Ice Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Finns program som heter .img sen ska du gå in på gtavc/models/gta3.img ändra lägga in filerna du måste ändra namn på dom gammla typ sabreturORGINAL.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Förstog inte det där riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 En fråga bara, hur gammal är du? Undrar mest för om du e tillräkligt gammal kan du ju prova o söka på google efter lite tutorials o sånt, som kan hjälpa dig Sen finns de väl en FAQ osså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Läs Readme filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Förstog inte det där riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Läs Readme filen. Jag har gjort det men det står inget om hur man installerar bara att den har blivit nerladdat härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag har gjort det men det står inget om hur man installerar bara att den har blivit nerladdat härifrån Men du ska klicka på: !modfiles.(zip?) Sen ska du klicka på mappen som kommer fram sen dära ska det finnas en readme!(använd winrar, är bäst(tycker jag)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Har hittat readme men tycker att det är svårt att fixa så jag har inte lyckats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Har hittat readme men tycker att det är svårt att fixa så jag har inte lyckats Är det ett fordon du ska installera? Om det är de så måste du först ha img tool, efter det så går du till models(i x:/program/rockstar games/gta vc) Ta bort skriv skyddet på mappen(kanske inte behövs?) sen tar du bort skriv skyddet på(alltså i models) gta3.img och sen på: gta3.dir. Sen öppnar du gta3.img med img tool sen klickar du på edit/find sen ska du hitta forddonet du ska "replacea" sen så tar du bort te x sabretur.txd sen tar du bort sabretur.dff. Sen så klickar du på commands sen på add så addar du dom nya filerna(sabretur.txd och saabretur.dff) Hmm kanske har skrivit något fel och felstavning är trött, aja försökte och GLÖMM INTE att göra backup!!!!EDIT ett m! Såg de nu kanske(vet att det finns) flera men orka! Redigerad 27 februari, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vad ska du installera för modd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Svenska polis bilen, den första som är på texturmoddarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men då e de juu en Texturmod.. då måste man göra på ett helt annat sätt om ja inte mins fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jaha hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 De finns en annan topic om de tror Xemtoth gjorde en guide om de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ok Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Öppna gta3.img med IMGtool som du hittar nånstans, leta upp police.txd och ersätter den med den du laddade hem. sen får du ändra i carcols.dat, efter raden police skriver du 1,1 och tar bort siffrorna som va där från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Annars skulle du kunna kolla alla klistrade trådar i modding forumet.. det hjälper en hel del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Har kollat dem, men jag ger upp med moddingen det är för svårt och jobbigt att installera en ända sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts