PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Kan någon tala om var han finns? Och i sånna fall, finns han på PS2-verisionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1079 Där! Enjoy! Redigerad 27 februari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 DOH! Inte för att vara otrevlig, men jag har redan tittat där och hittat en bild men jag vill oxå veta om det finns på PS2-verisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 DOH! Inte för att vara otrevlig, men jag har redan tittat där och hittat en bild men jag vill oxå veta om det finns på PS2-verisionen Ja, han finns på PS2 versionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts