darkjak Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Förresten, igår läste jag på Gamespot att Nintendos amerikanska talesman har berättat att Nintendo har utrett vad de saknade under denna konsolgenerationen, och har kommit fram till att de saknat "Gran Turismon" och "Grand theft autos", och därför kommer försöka få fram några sådanna till nästa generation! Skulle va kul om Nintendo skulle släppa en GranTurismo dödare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Förresten, igår läste jag på Gamespot att Nintendos amerikanska talesman har berättat att Nintendo har utrett vad de saknade under denna konsolgenerationen, och har kommit fram till att de saknat "Gran Turismon" och "Grand theft autos", och därför kommer försöka få fram några sådanna till nästa generation! Skulle va kul om Nintendo skulle släppa en GranTurismo dödare! Bara det inte blir nåt dåligt plagiat. Haha, dom skulle ha ett Nintendo GTA fast med Mario så får man uppdrag av Bowser & c:o Redigerad 31 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 \/\/0t3: Xbox 360, såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nån UBERKONSOLL, med tangentbord och mus i en lång sladd, å spelen ska kiosta typ 200 spänn, inte 700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nån UBERKONSOLL, med tangentbord och mus i en lång sladd, å spelen ska kiosta typ 200 spänn, inte 700 Vart fan köper du dina spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vart fan köper du dina spel? I vilken random affär som helst (som han inte är bannad ifrån) men dom kostar ju fan 699? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Brukar dom inte lägga priset runt 500-600 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Brukar dom inte lägga priset runt 500-600 kr? Jag koper de senaste GC/spelen direkt nar de kommer ut! Kostar mig aldrig mer an 500. Kopte Resident evil 4 for 499 veckan efter att det slapptes. Sen har jag kopt spel som slappts ett ar tidigare for typ 150 kr! Sank skatterna sa blir priset pa max 400! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 OFFTOPIC kostar inte ett nytt Xbox spel eller PS2 spel typ 400 kronor(omräknat typ) i USA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Xbox 360 alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts