Zyber Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Jo, processorn på PS3:an är bekräftad, inte exakt, men det är sagt att den minst kommer ha 3,4 ghz i processorkraft. Kanske det, men processorn på Xbox 2 är fortfarande inte bekräftad, alltså kan ingen veta vilken som blir bäst. Redigerad 5 mars, 2005 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Första Zelda? Btw, grym screen! Ja, till nästa konsoll altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Cortez: Skulle inte PS3-processorn bestå av 8 kärnor på totalt 4.8 Ghz? Har för mig att jag har läst det någonstans. Processorn heter "The Cell" Här har ni lite information om den.. "Sony, IBM and Toshiba, who have been working on the Cell processor for three years, unveiled the chip on Monday." "Specs: Faster than 4 GHz 256 billion calculations per second 2.5MB of on-chip memory Able to shuttle data to and from off-chip memory at speeds up to 100 gigabytes per second, 234 million transistors" Bild: Källa/Läs Mer: http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4242447.stm Redigerad 6 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Processorn heter "The Cell" Här har ni lite information om den.. "Sony, IBM and Toshiba, who have been working on the Cell processor for three years, unveiled the chip on Monday." "Specs: Faster than 4 GHz 256 billion calculations per second 2.5MB of on-chip memory Able to shuttle data to and from off-chip memory at speeds up to 100 gigabytes per second, 234 million transistors" Bild: Källa/Läs Mer: http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4242447.stm Att se ett GTA pressa den där maskinen till det den kan skulle vara grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Att se ett GTA pressa den där maskinen till det den kan skulle vara grejer. Huh? Hur menar du? Lite grammatiska fel.. Försökte förstå vad du menar men det är svårt.. EDIT: Kom på vad du menade nu.. Sorry.. Redigerad 6 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 PS3 Har de bästa spelen. GC2 med Zelda kommer 2:a De flesta X-box spel kommer för eller senare till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Om ja köper nån så blir det PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 För min del kommer det vara svårt, har haft alla tre konsoler i den här generationen, och jag har haft många storspel till alla. Så det kommer bli svårt att välja, men det blir nog PS3, eftersom GTA troligtvis blir exklusivt för den, men om det inte blir det kan det bli vilken som helst av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag vet ett som antagligen bara kommer till BoXen, skapat av samma man som skapade Final Famntasy serien Att säga att Hironobu Sakaguchi skapade final fantasy är på sätt och vis fel. Det hade aldrig blivit till vad det är idag utan Nobuo Uematsu's underbara melodislingor eller Yoshitako Amano's karaktärsdesign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 PS3 om jag köper något. PS2 har varit så bra så varför byta märke? Sedan tror jag att det kommer vara bäst spel till PS3 men det är bara vad jag tror. Det har ju varit så denna genrationen. Men jag har saknat Zelda lite. Dessa spelen är underbara så det kan kanske få mig att skaffa ett GC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote : Playstation 3 Kommer bli ballt, massa nya spel och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote: Ps 3. Det kommer att äga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Vote: PS3 Har som sagt dom bästa spelen. Två kommer nog GCR pga Zelda & c:o Sist kommer x-box som enligt mig inte ha så många bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 VOTE:Revolution Kan knappt vänta tills jag får spela Waverace, 1080, pilotwings, Zelda, excitebike, mario, metroid o allt va det heter med ännu bättre grafik! O sen de nya kontrollmetoderna... Mmmmm!!! Och så är det faktiskt inte uteslutet med ett GTA till nästa Rev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 VOTE:Revolution Kan knappt vänta tills jag får spela Waverace, 1080, pilotwings, Zelda, excitebike, mario, metroid o allt va det heter med ännu bättre grafik! O sen de nya kontrollmetoderna... Mmmmm!!! Och så är det faktiskt inte uteslutet med ett GTA till nästa Rev... W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Playstation 3. Playstation brukar alltid ha dom bästa spelen och säkert även i nästa generation. Kommer inget GTA spel till PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Kommer inget GTA spel till PS3!!! Onödigt att dra upp den här tråden. GTA kommer visst till PS3, R* har själva sagt det och Sony har bekräftat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 ...kryss box... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts