Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Länge Leve X-box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Nintendo Jag är det Nintendo-fan jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Xbox2/Xbox360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Playstation 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Xbox2/Xbox360 Nice Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Själv längtar jag efter allihop, men Jag kommer i alla fall att köpa en PS3 till att börja med då jag har massa PS2 och PS1 spel Sedan blir det nog en GC2 (när första Zelda släpps (om det gör det)) och så har jag en Game Cube... Till sist en Xbox2 ifall det kommer någon extra überspel som bara kommer till Xbox2 Jag vet ett som antagligen bara kommer till BoXen, skapat av samma man som skapade Final Famntasy serien Bilder och text taget från Gamereactor http://www.gamereactor.se/media/sakaguchigortvarollspel_21817.jpg Ännu större orsak till att jag vill ha xbox 2. Kommer dock införskaffa Nintendos gc2 och sonys ps3 också, vill ha alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ännu större orsak till att jag vill ha xbox 2. Kommer dock införskaffa Nintendos gc2 och sonys ps3 också, vill ha alla spel Hehe samma här men de kommer ta tid o spara. Fast tror inte ska ha gc2 om det är en barnkonsoll igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Hehe samma här men de kommer ta tid o spara. Fast tror inte ska ha gc2 om det är en barnkonsoll igen Ja, jag låter min 3åriga son spela Resident Evil 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ja, jag låter min 3åriga son spela Resident Evil 4 Har dú en son?! född : 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jo, processorn på PS3:an är bekräftad, inte exakt, men det är sagt att den minst kommer ha 3,4 ghz i processorkraft. Den ska vara på över 4 ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Själv längtar jag efter allihop, men Jag kommer i alla fall att köpa en PS3 till att börja med då jag har massa PS2 och PS1 spel Sedan blir det nog en GC2 (när första Zelda släpps (om det gör det)) och så har jag en Game Cube... Till sist en Xbox2 ifall det kommer någon extra überspel som bara kommer till Xbox2 Jag vet ett som antagligen bara kommer till BoXen, skapat av samma man som skapade Final Famntasy serien Bilder och text taget från Gamereactor Första Zelda? Btw, grym screen! Redigerad 1 mars, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Kommer gudfadern bara till de här nyare konsollerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Kommer gudfadern bara till de här nyare konsollerna? Isf. Xbox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Xbox 2 lätt har aldrig tyckt om ps(1)(2). Har alltid behöft lämna in dem på lagning Xbox 4ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Kommer gudfadern bara till de här nyare konsollerna? Isf. Xbox2 Räcker det inte med ett inlägg? Vill du ändra något i ditt inlägg kan du ju använda "Edit". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Tror det blir PS3, eftersom utbudet till den förmodligen blir bredast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 PS3. Tycker PS2 har en helt annan känsla än Xbox. Xbox för mig betyder "klumpigt, tråkigt, bara action". Dessutom gillar jag Sony mer än Microsoft. Känns som att MS har en baktanke med Xbox... vet inte varför... Men mycket beror på priset och om det är stor prestandaskillnad mellan maskinerna. Det är iaf bra att det är hård konkurrens mellan konsolerna, det gynnar alla. Cortez: Skulle inte PS3-processorn bestå av 8 kärnor på totalt 4.8 Ghz? Har för mig att jag har läst det någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Votelated: Playstation3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Håller mig till datorn Annars hoppas jag verkligen nintendo börjar ta i lite - de halkade efter med GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Själv ska man ju införskaffa Dator 2 när den släpps... JOo jag med.. dator 2 kommer att ÄGA!! Nej men GC2.. Redigerad 4 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts