Foo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ja svara på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 X-box 2 lätt och sen uppföljaren till Halo (Halo 3) det kommer bli en höjdare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Playstation 3. Playstation brukar alltid ha dom bästa spelen och säkert även i nästa generation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Xbox 2, är lite trött så jag orkar inte förklara varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Xbox 2 FFS! Xbox 2 kommer vara lika bra i prestandarn (stavning) som en monster dator idag. Veckorna innan releasen av xbox2 kommer sätta in dom senaste grafikorten till marknaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Playstation 3. Jag har ettan och tvåan med en massa spel till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 PS3 kommer lätt äga x-lådan 2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Playstation 3. Playstation brukar alltid ha dom bästa spelen och säkert även i nästa generation. Jepp. PS3 for teh win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 PS3! PS3! PS3! PS3! PS3! PS3! PS3! PS3! <3333333<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Behöver ju inte diskuteras, PS3 självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 PS3 kommer jag självklart att köpa. Bättre spel etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 PS3 kommer lätt äga x-lådan 2.... PS3 kommer jag självklart att köpa. Bättre spel etc. Jag skulle gärna vilja veta hur ni kan veta sånt innan några specifikationer, spel, bilder, och liknande har bekräftats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 PS3... Har 1:an och 2:an och massa spel därtill så varför inte en 3:a med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Usch... kan dom inte lägga ner konsollerna snart. länktar definitivt inte till nån av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Själv längtar jag efter allihop, men Jag kommer i alla fall att köpa en PS3 till att börja med då jag har massa PS2 och PS1 spel Sedan blir det nog en GC2 (när första Zelda släpps (om det gör det)) och så har jag en Game Cube... Till sist en Xbox2 ifall det kommer någon extra überspel som bara kommer till Xbox2 Jag vet ett som antagligen bara kommer till BoXen, skapat av samma man som skapade Final Famntasy serien Bilder och text taget från Gamereactor Hironubo Sakaguchi, skaparen av Final Fantasy-serien, kommer med sitt nya bolag Mistwalker tillsammans med Micrsosoft Games Studios göra två exklusiva rollspel till Microsofts nästa konsol. Några närmaare detaljer kring spelen har inte offentliggjorts, men för Microsoft är det givetvis något av en kupp att knyta Sakaguchi till Xbox 2. Det kommer onekligen att kunna hjälpa dem på den japanska marknaden. http://www.gamereactor.se/media/sakaguchigortvarollspel_21817.jpg Redigerad 28 februari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Själv ska man ju införskaffa Dator 2 när den släpps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag skulle gärna vilja veta hur ni kan veta sånt innan några specifikationer, spel, bilder, och liknande har bekräftats... Jadu, förmodligen kommer väl nästa Gran Turismo, Metal Gear Solid och Final Fantasy Till PS3. Orkar ej rabbla upp fler spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Hade varit roligt om alla dom stora konsolltillverkarna skapar ett tillsammans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Usch... kan dom inte lägga ner konsollerna snart. länktar definitivt inte till nån av dom... Varför skall de läggas ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag skulle gärna vilja veta hur ni kan veta sånt innan några specifikationer, spel, bilder, och liknande har bekräftats... Jo, processorn på PS3:an är bekräftad, inte exakt, men det är sagt att den minst kommer ha 3,4 ghz i processorkraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts