Jump to content

Nästa Generations Konsoll

Foo
 Share

Ja vilken konsoll längtar du mest efter?  

108 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv längtar jag efter allihop, men Jag kommer i alla fall att köpa en PS3 till att börja med då jag har massa PS2 och PS1 spel

Sedan blir det nog en GC2 (när första Zelda släpps (om det gör det)) och så har jag en Game Cube...

Till sist en Xbox2 ifall det kommer någon extra überspel som bara kommer till Xbox2

Jag vet ett som antagligen bara kommer till BoXen, skapat av samma man som skapade Final Famntasy serien :)

Bilder och text taget från Gamereactor

Hironubo Sakaguchi, skaparen av Final Fantasy-serien, kommer med sitt nya bolag Mistwalker tillsammans med Micrsosoft Games Studios göra två exklusiva rollspel till Microsofts nästa konsol. Några närmaare detaljer kring spelen har inte offentliggjorts, men för Microsoft är det givetvis något av en kupp att knyta Sakaguchi till Xbox 2. Det kommer onekligen att kunna hjälpa dem på den japanska marknaden.

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor