Hotring Racer Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag skulle ta över att av ballas gängområde. Det som ligger längst ute vid stranden (marina) där det där tornet står ute på piren. Jag startade ett gängbråk och markören på kartan visade att ballas fanns i närheten. Men dom fanns inte där markören fanns, så jag hoppade ner i vattnet, och dom gick därnere på botten. Hittade ingen grotta heller. NÅN SOM VET NÅTT ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Samma prb här.Starta gäng bråket på stranden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 De e bara en bugg...Dom går inte att döda där så starta bråket på stranden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 De e bara en bugg...Dom går inte att döda där så starta bråket på stranden. Jo, det går. bara att snipa dom enkelt, det gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ett annat tips: Ta helikoptern som står på stranden. Flyg därefter upp ovanpå fyren. När du är deä uppe spawnas ballas upp på piren istället för att vara under ytan. Låter konstigt - men det funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts