Guest Kurby Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag letar efter ett program som tar bort det man installerat som lägger sig i "Lägg till/ta bort program" T.ex ett spel som skulle avinstalleras buggade ur i avinstallationen och efter det så ligger det kvar i "Lägg till/ta bort program" allstå spelet avinstallerades aldrig och jag tog bort filerna men det ligger kvar i "Lägg till/ta bort program" Det ligger ett antal spel/program där som egentligen inte finns så nu skulle jag vilja få bort dem från den listan. Finns det något program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Gå in i registret och ta bort allt som har med spelet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Gå in i registret och ta bort allt som har med spelet att göra. Okej, hur vet jag vart spelet ligger i registret? Det är väl regedit man skirver in för att komma in där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Japp regedit är det. Men man får akta så man inte rör till det i registret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Okej, hur vet jag vart spelet ligger i registret? Leta efter spelets namn, och radera allt som hittas. Om det enda felet var att den inte togs bort ur listan Lägg till/Ta bort program så har jag för mig att det är: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Spelets namn\ Redigerad 27 februari, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 CCleaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 CCleaner Alla som vågar använda dessa program är värd en dumhets-knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Alla som vågar använda dessa program är värd en dumhets-knapp Då kan du ge mig en dumhets knapp isåfall. Jag har det och det fungerar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 TuneUp Utilities innehåller en Uninstall Manager.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts