ZeWoX Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Såg ut som gaycube jueh Varför ska du dra inn en annan console i tråden bara för att du inte gillar xbox och gamecube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Fränare än den nuvarande klumpen till xbox. Kanske lite smidigare att plocka bort också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Varför heter den 360? Och vad är det? Xbox2, eller en slimmad XB? O så ser den ju inte ut ett dugg som GC, din halvblinda sate. Dessutom är den mycket snyggare än både nuvarande XB och PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Varför heter den 360? Den är rund (en cirkel är 360°) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 http://www.bumpys.net/images/Xbox%202/xbox2%20pic%201.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Den är rund (en cirkel är 360°) Inte bekräftat att den skall vara rund vilket gör 360 till ett mysterium tills microsoft går ut med designen (vilket de inte lär göra förrens releasen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag tycker att den var skit snygg... men troligtvis tyvärr fake Iåfall tror jag mer på bilden nedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tror inte den är äkta! Formgivningen är... idiotisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag tycker att den var skit snygg... men troligtvis tyvärr fake Iåfall tror jag mer på bilden nedan... Den är nog för liten för att innerhålla så mycket kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Varföeller ser alla de fakeade bilderna ut som ögon??? Iallafall den första var klart fake. Ser dataanimerad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Kommer ni ihåg tiden före Halo 2 då en viss hemsida vid namn lovebees.com avslöjade saker om Halo2. Nu har en liknande sida kommit fast för X-box 2. På hemsidan finns en nedräknare till det datum då X-box 2 lanseras på MTV. Spooky Adressen är ourcolony.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Varför heter den 360? Och vad är det? Xbox2, eller en slimmad XB? O så ser den ju inte ut ett dugg som GC, din halvblinda sate. Dessutom är den mycket snyggare än både nuvarande XB och PS2! Jag citerar från nr1 av RESET: "Det sägs att det inte blir någon Xbox2. Microsoft tycker enligt uppgifterna att namnet skulle låta mindre kraftfullt än Playstation3 och har därför döpt sin konsol till Xbox 360. Namnet ska på något sätt reflekteras i hårdvaran, där antingen logotypen eller maskinen har formen av en cirkel." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Här har ni nya xbox, artikel från gamereactor och nyheten från ign! http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=3848...cfe8c62c7b904ab http://www.gamereactor.se/media/ardettadenforsta_23712.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Den är rund (en cirkel är 360°) Är inte en fyrkant oxå det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Här har ni nya xbox, artikel från gamereactor och nyheten från ign! http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=3848...cfe8c62c7b904ab http://www.gamereactor.se/media/ardettadenforsta_23712.jpg Det stämmer!, den är äkta enligt många källor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Får man bara in en handkontroll!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Men vad jag har läst så ska den ha en hårddisk på 40 gb och den där ser ju ut att ha typ ps2 mineskort. dessutom ser den ful ut Redigerad 24 april, 2005 av jojon_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Varför har den minneskort om den ska ha hårddisk?! Jag tror den är fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Varför har den minneskort om den ska ha hårddisk?! Jag tror den är fake Men lol. Om jag och min kompis har vars en xbox 360 och har samma spel. Så kanske jag ska hälsa på honom så tar jag med mig mitt save på minneskort istället för att ta med hela xboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Men vad jag har läst så ska den ha en hårddisk på 40 gb och den där ser ju ut att ha typ ps2 mineskort. dessutom ser den ful ut Öhöm... Det FINNS minneskort till Xbox, officiella sådanna! De kopplas in i handkontrollen som på Dreamcast o N64! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts