Ceone Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vill man sitta och spela på den där kan man lika gärna sitta och spela på en fotboll! Ja man får akta sig för att den rullar över ens katt svans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vill man sitta och spela på den där kan man lika gärna sitta och spela på en fotboll! Vad är det för fel med en fotboll? () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja man får akta sig för att den rullar över ens katt svans Men den har ju en ställning som den står på. Själv tycker jag den är grymt jävla snygg hehe! och jag läste tidigare om vart kontrollerna skulle sitta, antingen lär det bli trådlösa eller också är ett tips att sätta dem under där man sätter in skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Såg ut som gaycube jueh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Fast sist jag kollade så var gamecube (gaycube) en kub och detta är en boll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Den bollen kommer inte få plats där jag har min nuvarande xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Den bollen kommer inte få plats där jag har min nuvarande xbox Ja, men sån tur att det där inte är nästa Xbox som vi ser på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Den ser förbannat klumpig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Killen har själv sagt att han låtit fantasin flöda, och gjort en bild på hur han TROR att den kommer se ut. Eller ja, nåt liknande. http://www.gamingeye.com/konsol/nyheter/nyhet.eye?id=51115 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ser ut som en husbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hahaha, så ful. Skulle vara X-box i ett nötskal att försöka göra något "häftigt" utseende. X-box 1 ser ful ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 lol jag tyckte den var grymm jag men ni jävla brick kåta Ps2'are hater den såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag kunde inte bry mig mindre om hur konsolen ser ut, det jag är ute efter är kvalité och kraften i maskinerna, och vilka spel som kommer till dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag tycker den var rätt cool.. Om det är den, borde den dock döpas om till X-Ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Inte för att jag kommer köpa den, men om det där är Xbox360 så säger jag bara; Bra jobbat Microsoft! Snyggaste konsolen jag någonsin sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ska vi spela fotboll med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ja tycker den är jävligt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Den är gör-det-själv-tuff men inte speciallt köp-tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ska vi spela fotboll med den? Sluta mobba den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ja tycker den är jävligt cool. Offtopic- Kolla ditt pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts