Marquis Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Hejsan! Är riktigt sugen på ett bra strategispel i 2d som går att lira mulitplayer på. Det får inte utspela sig i nutid, då jag finner det helt tråkigt. Någon som har någon bra idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Hejsan! Är riktigt sugen på ett bra strategispel i 2d som går att lira mulitplayer på. Det får inte utspela sig i nutid, då jag finner det helt tråkigt. Någon som har någon bra idé? Age of emprires? Warcraft II? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Som sagt.. Age of Empires 2 : The Age Of Kings och tilllägspaketet... The Conquers eller hur det stavas mycket mycket mycket bra och roliga spel... sen finns det oxå Warcraft 2 som nån har nämt innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Red alert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Age of empires 2?! Warcraft 2!? Varför så gamla? Ett nytt och fräscht är Settlers 5, dock gillar jag inte multiplayer funktionen så mycket i det spelet. Age of Empires 3 är också på ingång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Warhammer 40k: Dawn of War. Riktigt härligt spel, liknande Warcraft, fast kanske lite mera framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Ett nytt och fräscht är Settlers 5, dock gillar jag inte multiplayer funktionen så mycket i det spelet. Age of Empires 3 är också på ingång... De är inte i 2D! Redigerad 27 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 De är inte i 2D! Ojdå, läste bara "strategispel"... :"> Ta det som ett tips ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det har jag koll på, men det är så att min dator suger åsna, så därför begränsar jag det till 2d-spel. Just det, absolut inte spel som utspelar sig i framtiden, hatar det mer än nutidsspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Blitzkrieg Für Alle!!! Blitzkrieg äger gåsstjärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Edit: Hearts of Iron 2 Det här är liret för dig, och mig. För jag ska köpa det snart, har testat det lite snabbt hos en polare och jag blev fast. http://www.webhallen.com/prod.php?id=28954 http://www.kong.se/text/?id=1167 Redigerad 27 februari, 2005 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts