Master_sage Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nån som diggar the who och keith moon! Han e så j*vla cool! Grym trummis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 The Who är grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag diggar han inte så hårt.. många jag känner gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vilka? Höhöhhö. Nämen, de är tuffa. Vissa av deras låtar är klassiker och omöjliga att inte gilla. Enligt mig d.v.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Who who? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts