Master_sage Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Är det nån här på forumet som var och såg glenn hughes igår i västerås! jag var ialla fall där! det var så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vem är det? jag var iallafall i västerås och såg massa grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Känner du till deep purple?! Han var iallafall med i deep purple och spelade bas! Min brorsas baslärare var med och spelade keyboard med glenn hughes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Okieeej. Jag var på ung kultur natt igår. Bor du Västerås eller?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nä..i Uppsala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts