BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ta första bokstaven i ditt förnamn för att hitta ditt NYA förnamn: a = stinky-----------------n = zippy b = lumpy-----------------o = goober c = buttercup------------p = doofus d = gidget----------------q = slimy e = crusty----------------r = loopy f = greasy----------------s = snotty g = fluffy-------------------t = falafel h = cheeseball --------u = dorkey i = chim-chim-----------v = squeezit j = poopsie---------------w = oprah k = flunky----------------x = skipper l = booger----------------y = dinky m = pinky----------------z = zsa-zsa Ta första bokstaven i ditt efternamn för att hitta första halvan av ditt NYA efternamn: a = diaper-------------------n = rhino b = toilet---------------------o = burger c = giggle-------------------p = hamster d = bubble------------------q = toad e = girdle--------------------r = gizzard f = barf-----------------------s = pizza g = lizard--------------------t = gerbil h = waffle-------------------u = chicken i = cootie-------------------v = pickle j = monkey----------------w = chuckle k = potty-------------------x = tofu l = liver----------------------y = gorilla m = banana---------------z = stinker Ta första bokstaven i ditt efternamn för att hitta andra halvan av ditt NYA efternamn: a = head------------------n = chunks b = mouth----------------o = hiney c = face-------------------p = biscuits d = nose------------------q = toes e = tush-------------------r = buns f = breath-----------------s = fanny g = pants-----------------t = sniffer h = shorts----------------u = sprinkles i = lips---------------------v = kisser j = honker----------------w = squirt k = butt--------------------x = humperdinck l = brain-------------------y = brains m = tushie---------------z = juice mitt e Pinky Toiletmouth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Gidget Chucklesquirt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Crusty Waffleshorts e mitt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Mitt blev Väldigt OnödigTopic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Mitt blev Loopy Toiletmouth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Men orka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Hahahaha Oprah Gorillabrains Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Gidget Diaperhead Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Mitt blev Väldigt OnödigTopic BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... va kul du va Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Pinky Chucklesquirt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Låst ToPic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts