Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) *Bry er inte om sanningen, för ni är inte mogna nog att höra den.* Ontopic. Redigerad 27 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Mja, och du kanske skulle gilla att tappa tvålen också varje dag? Använder inte tvål... eller jo, men inte sån där tvål man kan tappa.. använder flytande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Orka snacka skit, du skulle få spö av 50cent's flickvän. Snackar inte skit... man KAN inte snacka skit.... skit kommer ur röven, inte munnen... alltså kan ja inte snacka skit... o ja sa bara va ja tyckte.... snackar man skit då? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Snackar inte skit... man KAN inte snacka skit.... skit kommer ur röven, inte munnen... alltså kan ja inte snacka skit... o ja sa bara va ja tyckte.... snackar man skit då? nej ... Så du säger "Orka prata strunt" du då..? Du förstog ju vad jag menade i alla fall. Dumma fanskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Enligt mig sabbar ni ganska mkt för G-Unit89. För att topicen kommer snart låsas om ni inte håller er åt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ja.. ontopic nu tjejer mena inget illa om 50 cent.. mena bara att han.. såg ut o försöka va en cool man mr rapper X yo macka flow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ja.. ontopic nu tjejer mena inget illa om 50 cent.. mena bara att han.. såg ut o försöka va en cool man mr rapper X yo macka flow Topicen handlar inte om att du gillar 50 cent, utan att om vi kan hitta en bild på 50cent's hus. Got it..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Topicen handlar inte om att du gillar 50 cent, utan att om vi kan hitta en bild på 50cent's hus. Got it..? Ja vet... därför ja sa ontopic... från o me nu skiter ja i den här topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ja vet... därför ja sa ontopic... från o me nu skiter ja i den här topicen Skit inte utanför bara ! Höhöh fan vad jag e rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Skit inte utanför bara ! Höhöh fan vad jag e rolig. Han öppnar topicen och skiter i den. Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag tycker att alla som inte hittar bilder på 50 cents hus och bara babblar om att tappa tvålar och tycka att 50 cent leker macka flow på mugshot, ska dra åt helvete eller en annan topic. Tack för mig. P.S Tack för den bilden på 50 cent i fängelse har aldri sett den innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts