g-unit89 Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag har letat överallt efter foto på 50 cents hus som innan tillhörde Mike Tyson. Den ligger i Farmington, Connecticut. Men jag kan inte hitta en enda bild förutom satellitbild. Anledningen till att man inte hittar bilder är att han är fortfarande jagad av dem som sköt han innan . Skulle vara riktit schysst om någon hittade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ehm, om han är under något officiellt beskydd lär det ju vara ganska svårt att gräva fram, av anledningen du själv nämnde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Om han fortfarande är jagad, så får du nog inga bilder förrän jagarna blir jagade och dödade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag vann en tävling o hälsa på hos han , ja har lite bilder inomhus (3-4st) och 1 bakifrån huset. Framifrån var inte tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag vann en tävling o hälsa på hos han , ja har lite bilder inomhus (3-4st) och 1 bakifrån huset. Framifrån var inte tillåtet. Visa fotorna här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Bara jag som har lite svårt å tro på det där??? Men om de nu är så så är det ju jävligt coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nja, vet inte om ja kan visa dom. Folket där sa att ja inte fick visa dom förutom privat. Fick inte lägga upp dom på internet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nja, vet inte om ja kan visa dom. Folket där sa att ja inte fick visa dom förutom privat. Fick inte lägga upp dom på internet osv. Bry dig inte om dom, dom kommer inte att kolla på gtasajten iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Om du nu har foton så borde du lägga ut i åtminstone 1 timma, under den tiden så kollar nog inte de som vill döda 50cent på denna sida. Hoho, det finns fängelsebilder på 50cent på nätet! http://www.clumsycrooks.com/mugshots/50cent.jpg Redigerad 27 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Om du nu har foton så borde du lägga ut i åtminstone 1 timma, under den tiden så kollar nog inte de som vill döda 50cent på denna sida. Hoho, det finns fängelsebilder på 50cent på nätet! http://www.clumsycrooks.com/mugshots/50cent.jpg HAHAHAHAHA... han såg ut som han försökte vara cool man yippie yo mr rapper X mycket söt... lol.. vilken tönt han e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 HAHAHAHAHA... han såg ut som han försökte vara cool man yippie yo mr rapper X mycket söt... lol.. vilken tönt han e Skulle du stå där med ett fett smile om du precis fått reda på att du ska sitta inne i fängelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Skulle du stå där med ett fett smile om du precis fått reda på att du ska sitta inne i fängelse? Nej... men ja skulle inte stå o försöka vara en cool yippie yo ho macka flow macka jää jää mr rapper X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nej... men ja skulle inte stå o försöka vara en cool yippie yo ho macka flow macka jää jää mr rapper X Mja, och du kanske skulle gilla att tappa tvålen också varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 HAHAHAHAHA... han såg ut som han försökte vara cool man yippie yo mr rapper X mycket söt... lol.. vilken tönt han e HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nej... men ja skulle inte stå o försöka vara en cool yippie yo ho macka flow macka jää jää mr rapper X Orka snacka skit, du skulle få spö av 50cent's flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Orka bry sig om 50 öre... Menar cent... Men han ser ut att ha maskara på bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Orka snacka skit, du skulle få spö av 50cent's flickvän. För att du är hans flickvän eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nej... men ja skulle inte stå o försöka vara en cool yippie yo ho macka flow macka jää jää mr rapper X Hahahahaha. Håller med dig faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 För att du är hans flickvän eller? Du lär dig snabbt. Det sista du såg igår kväll var mitt ansikte. Zindie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Du lär dig snabbt. Det sista du såg igår kväll var mitt ansikte. Zindie. Eeeeh...det sista jag såg var inte ditt ansikte. Tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts