Lancelot Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 SURT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 jag e precis före phil's uppdrag men han vägrar ringa. han e för rädd för mig.. Hur får man han att ringa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Åk inte bil e mitt tips... Man får inga telefonsamtal om man sitter i en bil el. liknande sörrö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 SURT Lite onödigt.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Lite onödigt.. jag vet.. jag råkade trycka på enter så det blev så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Ok då vet jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 vad är det som är så surt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 (redigerad) jag vet.. jag råkade trycka på enter så det blev så. Tryck då på Edit knappen som är längst upp till höger(Menade jag)på din post!!! Redigerad 21 december, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 vad är det som är så surt? Phil vägrar ringa.. och jag hittar inte esperanto.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Phil vägrar ringa.. och jag hittar inte esperanto.. Esperanto e det bara att leta efter tills du spyr och rentav tröttnar på Vice...men sen när du minst anar det så kommer den mitt framför ögonen på dig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts