Ceone Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Spela de med några polare för ett tag sen.. så jävla fegt att vara predator!!... JAg tycker det är fegar & va marine dom kan ju hoppa in i roboten eller slakta med bazookan. Ägde en gång när jag var marine mot 2predators. Dom hade inte en schans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Är inte avp2 ganska gammalt? Ett par år skulle ja gissa.. typ 2002 eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T0Tem Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Jag har lirat AVP2 exp med några polare, det var grymmt! Hur kul som helst, spec när man är "Alien queen"! ^^ Jag skulle kunna tänka mig att lägga upp en Hamachi server för de som är intresserade?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Jag har lirat AVP2 exp med några polare, det var grymmt! Hur kul som helst, spec när man är "Alien queen"! ^^ Jag skulle kunna tänka mig att lägga upp en Hamachi server för de som är intresserade?! Hörru man får ej dra upp gamla trådar(iaf vad jag vet). Men du är ju ny här så välkommen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts